لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت اپل استارت آپ سیلک لب را برای توسعه هوش مصنوعی تصاحب کرد

شرکت اپل استارت آپ سیلک لب را برای توسعه هوش مصنوعی تصاحب کرد

شرکت اپل به تازگی اقدام به تصاحب استارت آپ سیلک لب کرده است. این استارت آپ در زمینه هوش مصنوعی و توسعه زیرساخت‌های مبتنی بر آن فعالیت می‌کند.

این استارت آپ کوچک تا به امروز توانسته موفقیت‌های بسیار زیادی را در زمینه توسعه بسترهای هوش مصنوعی برای توسعه محصولات صوتی و تصویری به دست آورد. در این میان، شرکت اپل از این استارت آپ می‌تواند برای توسعه هر چه بیشتر محتوای هوشمند در دستگاه‌های الکترونیکی مختلف خود نظیر دوربین آیفون‌ها و آیپدها و همچنین بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ARKit استفاده کند.

سیلک لب همچنین ابزارهایی هوشمند را برای افزایش امنیت خانه‌ها، مانیتور کردن پکیج‌ها و تحلیل فعالیت فروشگاه‌ها به همراه نمایشگرهای دیجیتالی به وجود آورده است که اپل می‌تواند با استفاده از آن‌ها روند کاری خطوط تولیدی خود و همچنین امنیت فروشگاه‌های فیزیکی خود را افزایش دهد.

این کمپانی فعالیت خود را از سال 2017 شروع کرده است و تا به امروز توانسته بسترهای مناسبی را برای کسب و کارهای هوشمند ایجاد کند. اپل همانند سنت همیشگی خود اقدام به تصاحب استارت آپ های نوآورانه کرده است با این حال هنوز معلوم نیست که این استارت آپ ها چه زمانی قرار است از طرف اپل مورد استفاده قرار گیرند.

علاوه بر این، هنوز هیچ اطلاعاتی از نحوه بهره‌مندی از دست آورده‌ای این استارت آپ توسط اپل در دست نیست و معلوم نیست که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی این کمپانی قرار است چگونه به شرکت اپل در زمینه بهبود فعالیت‌های تجاری کمک کند.

استارت آپ های تصاحب شده توسط شرکت اپل معمولاً در طول یک یا چند سال برای هوشمند سازی محصولات یا روند فروش آن‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این مسئله همچنین باعث شده تا اپل به‌عنوان یک کمپانی اهمیت دهنده به نوآوری‌ها شناخته شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420