لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از این پس یکی از تأمین کنندگان اصلی آمازون خواهد بود

اپل از این پس یکی از تأمین کنندگان اصلی آمازون خواهد بود

 فروشگاه اینترنتی آمازون از این پس تصمیم دارد تا محصولات تولید شده توسط شرکت اپل به صورت اختصاصی از خود این کمپانی تأمین کند.

تا پیش از این، وب سایت فروشگاه اینترنتی آمازون که یکی از مهم‌ترین کسب و کارهای مهم آنلاین به شمار می‌رود، از طریق تأمین کنندگان شخص ثالث اقدام به تأمین محصولات تولید شده توسط شرکت اپل می‌کرد. اما حالا این فروشگاه محصولاتی نظیر اپل تی وی، آیپد و اپل واچ‌ها را به صورت مستقیم از اپل تأمین کند. بر همین اساس قیمت محصولات اپل از این پس به صورت مستقیم از وب سایت این شرکت در فروشگاه اینترنتی آمازون آپدیت می‌شود و پس از آن به صورت مستقیم به مشتریان ارسال می‌شود.

در حقیقت با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بین شرکت اپل و فروشگاه اینترنتی آمازون انتخابی برابر داشته باشند و محصولات را به صورت مستقیم از تأمین کننده اصلی آن‌ها خریداری کنند.

آمازون علاوه بر فروش محصولات اپل به صورت نو از طریق تأمین کننده اصلی، محصولات دسته دوم این کمپانی را نیز از تأمین کنندگان دیگر تهیه می‌کند و آن‌ها را به دست خریداران می‌رساند.

اپل تنها به کاربران در کشورهایی خاص خدمات فروشگاه اینترنتی رسمی خود را ارائه می‌دهد؛ با این حال بسیاری از کشورهای جهان به فروشگاه اینترنتی آمازون دسترسی دارند و می‌توانند از طریق آن محصولات مختلف را خریداری کنند و خرید خود را در درب منزل دریافت کنند. همکاری آمازون با اپل باعث می‌شود تا روند خرید محصولات اپل از کشورهای مختلف در سراسر جهان آسان‌تر و ساده‌تر شود و کاربران بتوانند به صورت سریع‌تر آیپدها و کامپیوترهای مک را در اختیار بگیرند.

جالب اینجا است که آمازون با وجود رقابت با برخی از محصولات اپل نظیر اپل تی وی و هوم پاد، این محصولات را نیز از طریق فروشگاه اینترنتی خود به فروش می‌رساند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373