لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌ها تمامی اطلاعات سلامتی کاربران را در خود نگه می‌دارند

آیفون‌ها تمامی اطلاعات سلامتی کاربران را در خود نگه می‌دارند

شرکت اپل تصمیم دارد تا با رایزنی با مقامات دولتی آمریکا، امکان ثبت تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی کاربران را در آیفون فراهم کند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال، شرکت اپل در حال حاضر تصمیم دارد تا این امکان را برای کهنه سربازان ارتش آمریکا فراهم کند تا از طریق آن کاربران در هر لحظه و به صورت سریع بتوانند از طریق آیفون‌ها تمامی اطلاعات سلامتی خود را با مراکز فوریت پزشکی در میان بگزارند.

این قابلیت به مراکز پزشکی این امکان را می‌دهد تا به صورت سریع بتوانند به اطلاعات و وضعیت جسمانی افراد دسترسی پیدا کنند تا روند انجام معاینه و معالجه بیماران سریع‌تر شود. این قابلیت همچنین باعث می‌شود تا احتمال اشتباه‌های پزشکی کاهش پیدا کند و روند درمان به صورت سریع‌تر انجام شود.

اپل تصمیم دارد تا در فاز اولیه این قابلیت را به 9 میلیون نفر در آمریکا و از طریق آپدیت‌های نرم افزاری در سیستم عامل آی او اس ارائه دهد. البته هنوز زمان عرضه این قابلیت در آی او اس معلوم نیست و همچنین اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این قابلیت به دیگر کاربران در دست نیست.

اپل تا به امروز امکان استفاده از اپل واچ برای ثبت اطلاعات سلامتی را به کاربران ارائه داده است؛ علاوه بر این، آی او اس نیز تعدادی محدود از اطلاعات مربوط به سلامتی کاربران را در خود ثبت می‌کند. اما اپل تصمیم دارد تا تعداد این اطلاعات را افزایش دهد تا مراکز فوریت‌های پزشکی به صورت سریع‌تر بتوانند به اطلاعات حیاتی کاربران و بیمار خود دسترسی پیدا کنند و از طریق آن تصمیمات پزشکی صحیح‌تری بگیرند.

اپل همچنین در تولید اپل واچ سری 4 امکان ثبت نوار قلب یا همان الکتروکاردیوگراف را برای افراد مسن‌تر از 65 سال در نظر گرفته است تا زا طریق آن بتوانند به صورت سریع‌تر اختلال‌ها و بیماری‌های قلبی و عروقی را تشخیص دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420