لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بنچ مارک مک بوک پرو با گرافیک رادئون منتشر شد

بنچ مارک مک بوک پرو با گرافیک رادئون منتشر شد

 چند روز پیش بود که اپل اطلاعات مربوط به مک بوک پرو 2018 با گرافیک رادئون را منتشر کرده بود و حالا نتایج تست‌های بنچ مارک این محصول جدید شرکت اپل منتشر شده است.

اپل هفته گذشته مک بوک پرو 15 از مدل 2018 را با گرافیک رادئون آماده عرضه کرده بود و حالا این محصول در تست‌های بنچ مارک رتبه قابل توجهی پیدا کرده است. اپل در این مدل خاص و کاستومایز شده از مک بوک پرو 2018 از کارت‌های گرافیکی Vega 16 و Vega 20 استفاده کرده بود و حالا این محصولات آماده عرضه به بازار شده‌اند.

این محصولات در حقیقت نسخه‌های رده بالا و کاستومایز شده مک بوک پرو 2018 به حساب میایند که برای افراد حرفه‌ای درزمینهٔ طراحی گرافیک و ویرایش محتوای ویدیویی و تصویری مناسب خواهد بود. بر اساس بررسی‌ها و تست‌های گیک بنچ، مک بوک پروی جدید توانسته امتیاز 72799 را برای پردازش‌های تصویری OpenCL دریافت کند. این دستگاه قابلیت شخصی سازی تا پردازنده Core i9 را در زمان خرید دارد و در حقیقت یک ماشین قدرتمند و یک ورک استیشن حرفه‌ای برای کاربران به حساب میاید.

این محصول در حقیقت آخرین تلاش اپل در سال 2018 برای تولید یک لپ تاپ ورک استیشن و قدرتمند است که البته اپل در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

گفتنی است که مک بوک پرو جدید با کارت گرافیک شخصی سازی شده ممکن است به صورت عمده تولید و عرضه نشود و کاربرانی که تمایل به خرید آن دارند باشد سفارش خرید آن را در وب سایت رسمی اپل ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرند. از آنجایی که اپل به صورت مستقیم به کاربران و خریداران ایرانی خدمات نمی‌دهد، کاربران می‌توانند از طریق عامل‌های فروش مجاز سفارش‌های خود را ثبت کرده و آنها را در مدتی نسبتاً طولانی که عمدتاً به دلیل شیپینگ آن است دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420