لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبدیل آیپد پرو به مانیتور مینی 2018

تبدیل آیپد پرو به مانیتور مینی 2018

شرکت lunadisplay به تازگی تبدیلی برای آیپد پرو 2018 تولید کرده است که از طریق آن کاربران می‌توانند این دستگاه را به مانیتور یک کامپیوتر دیگر تبدیل کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اصلی آیپد پرو 2018 مجهز شدن آن به درگاه یو اس بی تایپ سی است که از طریق آن کاربران می‌توانند تصاویر آیپد را به یک مانیتور یا نمایشگر دیگر انتقال دهند. اما حالا قابلیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا از این درگاه به صورت برعکس استفاده کنند و تصاویر یک دستگاه دیگر را به آیپد پرو انتقال دهند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

آداپتور جدید با استفاده از یک اپلیکیشن خاص می‌تواند تبدیل به یک نمایشگر مناسب برای مک مینی 2018 شود. وب سایت macrumors نیز به تازگی با انتشار یک ویدیو قابلیت یاد شده در آیپد پرو و مک مینی را آزمایش کرده است تا کاربران بتوانند با مشاهده آن از قابلیت‌های تبدیل یاد شده آگاه شوند.

این تبدیل جدید از هر دو طرف دارای یک درگاه یو اس بی تایپ سی است و می‌تواند دو دستگاه آیپد پرو 2018 و مک مینی جدید را به یک دیگر متصل کند تا تصاویر نمایش داده شده از طرف مک مینی به صورت مستقیم در آیپد پرو قابل مشاهده باشد. تبدیل یاد شده به صورت بی‌سیم به هر دو دستگاه متصل می‌شود و جالب اینجاست که اتصال بی‌سیم باعث ایجاد لگ و تأخیر در دستگاه نمی‌شود.

در حقیقت کاربران با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به یک نمایشگر دیگر ندارند و در هر کجا که امکان دسترسی به پریز برق باشد می‌توانند از مک مینی خود به صورت همراه و در کنار آیپد پرو استفاده کنند. در حقیقت کاربران با داشتن مک مینی و آیپد پرو دیگر نیازی به یک کامپیوتر حرفه‌ای ندارند و می‌توانند به جای لپ تاپ این دو دستگاه را با خود حمل کنند. البته عامل محدود کننده در استفاده از مک مینی 2018 به صورت همراه عدم تجهیز آن به باتری است و کاربران امکان استفاده از آن در هر مکان مشخصی را ندارند و برای استفاده از آن باید حتماً به پریز برق مجهز باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420