لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید کنندگان ساعت‌های مچی سنتی به دنبال رقابت با اپل واچ هستند

تولید کنندگان ساعت‌های مچی سنتی به دنبال رقابت با اپل واچ هستند

سال گذشته بود که تیم کوک در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017 اعلام کرد که اپل نه تنها درزمینهٔ فروش ساعت‌های هوشمند، بلکه درزمینهٔ تولید ساعت‌های مچی از هر نوع نیز به رکورد قابل توجهی رسیده است و اپل واچ به پرفروش‌ترین ساعت مچی در دنیا تبدیل شده است.

همین مسئله باعث شد تا در مدتی کوتاه ارزش سهام اپل افزایش قابل توجه کند و در عین حال سهام شرکت‌های ساعت سازی نیز کاهش پیدا کند. در این میان، شرکت‌های سازنده ساعت‌های مچی سنتی تصمیم به رقابت با ساعت‌های هوشمند و به‌خصوص در میان آنها اپل واچ گرفته‌اند تا با تولید محصولات هیبریدی بتوانند جایگاه ویژه خود را در بازار حفظ کنند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال، شرکت‌های تولید کننده ساعت‌های مچی سنتی و لوکس در سوئیس از این پس تصمیم گرفته‌اند تا با تولید محصولات هیبریدی و نیمه هوشمند با اپل واچ رقابت کنند.

گزارش جدید موسسه IDC نیز ضمن تائید این گزارش اعلام کرده که ساعت سازان سوئیسی تصمیم دارند تا با ارائه قابلیت‌هایی نظیر تشخیص ضربان قلب و نشان دادن نوتیفیکیشن‌ها در برخی از محصولات لوکس و گران قیمت خود با شرکت اپل و محصولات مشابه آن رقابت کنند.

تا پیش از این IDC اعلام کرده بود که بسیاری از خریداران در فصل تعطیلات پایان سال تمایل بیشتری به خرید اپل واچ نسبت به ساعت‌های مچی دیگر دارند که این مسئله به‌طور مشخص مربوط به‌ظاهر زیبا و لوکس اپل واچ در کنار قابلیت‌های بسیار بالای آن نسبت به ساعت‌های مچی سنتی می‌شدند.

سری محصولات جدید ساعت سازان سوئیسی قرار است در آینده نزدیک و پس از سال 2018 میلادی آماده عرضه به بازار شوند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که تولید و عرضه ساعت‌های هوشمند یک بیگ بنگ بزرگ در صنعت ساعت سازی به حساب میاید که تا چند سال آینده کسب و کار ساعت‌های مچی سنتی را از بین خواهد برد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420