لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت کنترل عمق به اپلیکیشن گوگل فوتوز آی او اس میاید

قابلیت کنترل عمق به اپلیکیشن گوگل فوتوز آی او اس میاید

 شرکت گوگل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکان تغییر عمق تصاویر به صورت نرم افزاری را در اپلیکیشن گوگل فوتوز ارائه دهد.

بر همین اساس، کاربران با استفاده از گوگل فوتوز می‌توانند عمق تصاویر گرفته شده با هر دوربینی را کنترل کنند و تصاویری مشابه با عکس‌های گرفته شده با آیفون XS و XR را ایجاد کنند. این قابلیت به صورت مشخص همانند قابلیت Bokeh در آیفون‌های جدید است که اپل در آی او اس 12 ارائه داده است.

در این میان، گوگل تصمیم دارد تا محدودیت گرفتن عکس‌ها در حالت پرتره را از آیفون‌های مبتنی با دوربین دوگانه و آیفون XR را از بین ببرد تا از این پس تمامی آیفون‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی امکان استفاده از این حالت را داشته باشند.

قابلیت کنترل عمق ارائه شده در گوگل فوتوز می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی موارد قابل فوکوس را در عکس پیدا کند و به صورت نرم افزاری آن را از دیگر بخش‌های عکس جدا کند. پس از انجام این کار، بخش‌های حاشیه‌ای به صورت دستی و به انتخاب کاربر تار شده و بخش‌های مرکزی شفاف‌تر می‌شوند تا تصویر ثبت شده همانند عکس‌های گرفته شده با دوربین‌های DSLR شود.

این قابلیت باعث می‌شود تا به صورت نرم افزاری تمامی قابلیت‌های که تا پیش از این تنها برای دوربین‌های چند لنزه ایجاد می‌شد، از بین برود. گوگل هنوز زمان دقیق عرضه نسخه جدید اپلیکیشن گوگل فوتوز به همراه این قابلیت را مشخص نکرده است با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این قابلیت در آینده نزدیک و تا چند ماه دیگر آماده عرضه به تمامی کاربران سیستم عامل آی او اس و اندروید خواهد شد.

در این میان باید منتظر بود و دید که قابلیت ارائه شده توسط گوگل در اپلیکیشن مدیریت عکس‌های اختصاصی خود توانایی مشابه باقابلیت‌های مشابهی که اپل در آی او اس ارائه داده است را دارد یا کیفیت آن کمتر از حد قابل انتظار خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420