لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید لایت روم با سازگاری بیشتر با آیفون XS و آیپد پرو منتشر شد

نسخه جدید لایت روم با سازگاری بیشتر با آیفون XS و آیپد پرو منتشر شد

شرکت ادوبی به تازگی در کنار عرضه نسخه کامل فوتوشاپ اقدام به عرضه نسخه جدید لایت روم برای سیستم عامل آی او اس کرده است.

در این نسخه سازگاری بیشتر با آیفون XS، آیفون XR، آیفون XS Max و آیپد پرو 2018 به همراه اپل پنسل نسل جدید اضافه شده است. کاربران می‌توانند از طریق این نسخه به صورت بهینه‌تر با اپلیکیشن لایت روم کار کرده و تصاویر خود را ویرایش کنند. در حقیقت ادوبی از تمامی قابلیت‌های سخت افزاری ارائه شده در دستگاه‌های جدید اپل استفاده کرده است تا بهترین تجربه از ویرایش تصاویر را به کاربران ارائه دهد.

در لاگ تغییرات این نسخه ادوبی دو تغییر مهم را ذکر کرده است که شامل پشتیبانی از رابط کاربری جدید آی او اس 12 اجرا شده در آیپد پرو 2018 و همچنین امکان دو بار تپ کردن روی نمایشگر آیپد پرو و اپل پنسل نسل جدید برای انتخاب ابزارهای مختلف می‌شود. قابلیت دو بار تپ کردن روی اپل پنسل این امکان را به کاربران می‌دهد تا بین قلم‌های مختلف و پاک کن سویچ کنند و کارهای مختلف را به صورت هر چه سریع‌تر انجام دهند.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به اپ استور اقدام به آپدیت اپلیکیشن لایت روم و همچنین استفاده از آن کنند. گفتنی است که تغییرات این نسخه بیشتر برای دستگاه‌های جدید اپل اعمال شده است و دستگاه‌های قدیمی‌تر تقریباً تجربه‌ای مشابه نسخه‌های قبلی را ارائه می‌دهند.

ادوبی همچنین در توسعه نسخه کامل و CC اپلیکیشن لایت روم مجموعه‌ای از فونت‌ها را ارائه داده است تا کاربران بتوانند امکانات بهتری را برای ویرایش تصاویر داشته باشند. ادوبی همچنین اعلام کرده که در آینده نزدیک و در نسخه‌های ارائه شده در سال 2019 بیش از 14 هزار فونت بیشتر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420