لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دقت فیس آیدی در آیپد پرو از آیفون بیشتر است

دقت فیس آیدی در آیپد پرو از آیفون بیشتر است

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط کاربران، فیس آیدی در آیپد پرو دقت بیشتری نسبت به آیفون X و XS دارد.

فیس آیدی اولین بار در آیفون X و در سال 2017 رونمایی شد و اپل در توسعه آن از ابزارهای لیزری برای افزایش دقت سیستم تشخیص چهره استفاده کرده است. نزدیک به دو ماه پیش و شروع انتشار شایعات مربوط به عرضه آیپد پرو مبتنی بر سیستم احراز هویت فیس ایدی، بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده بودند که این سیستم امنیتی، کارکرد و دقت پایین‌تری در آیپد خواهد داشت چرا که آیپد در هر جهتی می‌چرخد و این مسئله ممکن است باعث کاهش دقت فرایند تشخیص چهره شود.

در این میان، بررسی‌های اخیر نشان داده است که اپل توسعه آیپد پرو 2018 سیستم احراز هویت و امنیتی فیس آیدی را با دقت بسیار بالایی توسعه داده است که می‌تواند به صورت سریع و دقیق در هر یک از جهات تصویر صورت کاربر را تشخیص داده و قفل صفحه نمایش را برای صاحب دستگاه باز کند.

این در حالی است که شایعات حاکی از آن بود که آیپد پرو فقط در حالت افقی صفر درجه و در حالتی مشابه با قرار دادن روی اسمارت کیبورد امکان تشخیص چهره کاربر را خواهد داشت که البته این شایعات با معرفی و عرضه آیپد پروی جدید رد شد.

فیس آیدی در آیپد پرو حتی محدودیتی در زوایای مختلف ندارد و لزوماً نیازی به نگه داشتن آیپد در زوایای 0، 90، 180 و 270 درجه نیست و به راحتی می‌تواند در هر حالتی صورت صاحب دستگاه را تشخیص دهد. این مسئله به طور کل نشان می‌دهد که اپل امسال با ارائه آیپد پرو 2018 نه تنها قابلیت‌های ارائه شده در سری محصولات آیپد را افزایش داده، بلکه سیستم امنیتی فیس آیدی را نیز دقیق‌تر کرده است تا کاربران بتوانند از طریق آن به صورت ایمن‌تر و در عین حال سریع‌تر به سیستم عامل آی او اس دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420