لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک از همکاری اپل با گوگل دفاع کرد

تیم کوک از همکاری اپل با گوگل دفاع کرد

 یکی از بحث‌انگیزترین مواردی که در چند هفته اخیر در مورد اپل سر و صدای زیادی به پا کرده، همکاری این کمپانی با گوگل در زمینه تعیین موتور جست و جوی پیش‌فرض در آیفون‌ها بوده است.

بر اساس این گزارش‌ها اپل بابت تنظیم گوگل به عنوان موتور جست و جوی پیش‌فرض در مرورگر اینترنتی سافاری آی او اس، مبلغی معادل 9 میلیارد دلار دریافت کرده است. این در حالی است که اپل بارها به دلیل نقض حریم خصوصی کاربران از گوگل انتقاد کرده است و اعلام کرده که این کمپانی اطلاعات کاربران و نتیجه جست و جوی آن‌ها را برای نمایش تبلیغات به صورت هوشمند می‌رباید.

این مسئله باعث شد تا بسیاری از افراد اپل را به دورویی در دنیای فناوری متهم کنند که از یک طرف از گوگل انتقاد می‌کند و از طرف دیگر از این شرکت 9 میلیارد دلار پول بابت همکاری می‌گیرد. کوک در مصاحبه اخیر خود با HBO از این مسئله دفاع کرده است.

وی اعلام کرده که اپل در توسعه سافاری امنیت کاربران را به طور کامل فراهم کرده است. از طرف دیگر همکاری با گوگل باعث شده تا اپل بهترین موتور جست و جو را به کاربران این دستگاه‌ها ارائه دهد. مواردی نظیر سیستم هوشمند ضد ردیابی کاربران و عدم ارائه اطلاعات شخصی آن‌ها از طریق سافاری به وب سایت‌های مختلف باعث شده تا امنیت کاربران به طور کامل حفظ شود؛ اما این مسئله به طور مشخص به منزله آن نیست که استفاده از موتور جست و جوی گوگل باعث کاهش امنیت کاربران در اینترنت می‌شود. بدون شک، گوگل بهترین موتور جست و جوی دنیا است و معادل دیگری که با کیفیت و توانایی آن رقابت کند وجود ندارد. به همین دلیل اپل تصمیم گرفته تا با این کمپانی در زمینه توسعه سافاری همکاری کند.

به طور کل از سخنان تیم کوک این گونه می‌توان برداشت کرد که تا زمانی که کاربران آیفون از مرورگر سافاری استفاده می‌کنند، اپل امنیت کاربری آن‌ها را تضمین می‌کند و مشکلی در استفاده از سافاری وجود نخواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373