لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سفارش تولید انبوه آیفون XR و XS را کاهش داد

اپل سفارش تولید انبوه آیفون XR و XS را کاهش داد

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از کارخانه تولید انبوه آیفون‌ها، شرکت اپل سفارش تولید انبوه آیفون XR و XS را کاهش داده است.

این اقدام اپل به‌طور مشخص مربوط به انتشار پیش بینی‌های مربوط به کاهش میزان فروش این دو تلفن هوشمند است. از هفته گذشته موج وسیعی از پیش بینی‌ها منتشر شده که حاکی از آن است که آیفون XR و XS میزان فروش کمتری نسبت به انتظارات شرکت اپل خواهند داشت. بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال شرکت اپل به دلیل این پیش بینی‌های منفی نسبت به میزان فروش آیفون‌ها، اقدام به کاهش سفارش‌های مربوط به تولید انبوه آیفون‌ها کرده است و قرار است از این پس تعداد کمتری آیفون XR و XS را تولید و به بازار جهانی عرضه کند.

اپل تصمیم دارد تا به منظور استقبال کمتر از حد انتظار آیفون XR و XS در بازار جهانی میزان تولید انبوه این محصولات را توسط کارخانه‌های چینی کاهش دهد. با وجود انتشار این اطلاعات، هنوز معلوم نیست که اپل چه میزان از تولید آیفون‌ها را کاهش داده است و از این پس تصمیم به تولید جه میزان از این تلفن‌های هوشمند دارد.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که تأمین کنندگان قطعات آیفون‌ها تا پیش از این سفارش بیشتری برای تولید این محصولات دریافت کرده بودند و حالا تصمیم جدید اپل باعث به وجود آمدن اختلال شدید در خط تولید این کارخانه‌ها شده است.

تا پیش از این پیش بینی‌ها حاکی از آن بودند که قیمت بالای آیفون XR نسبت به آیفون 8 پلاس و 7 پلاس و همچنین عدم تجهیز آن به دوربین‌های دوگانه باعث می‌شود تا کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر را به این تلفن هوشمند ترجیح دهند که این مسئله باعث کاهش کلی سهام شرکت اپل تا میزان 5 درصد نیز شده بود و حالا معلوم نیست که کاهش تولید آیفون‌های جدید چه تأثیری روی عرضه سهام و ارزش کلی شرکت اپل می‌گذارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420