لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای رفع مشکلات آیکلاود در ویندوز با مایکروسافت همکاری می‌کند

اپل برای رفع مشکلات آیکلاود در ویندوز با مایکروسافت همکاری می‌کند

 شرکت مایکروسافت در توسعه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 با مشکلات متعددی مواجه شده است و حالا برای رفع آن‌ها تصمیم گرفته تا با شرکت اپل همکاری کند. شرکت اپل قرار است با همکاری مایکروسافت ناسازگاری‌های آیکلاود با آپدیت جدید سیستم عامل ویندوز 10 را برطرف کند.

کاربران دستگاه‌های ویندوزی که آیکلاود نسخه 7.7.027 را دانلود و نصب کرده‌اند، پس از آپدیت سیستم عامل در اکتبر 2018 به بعد با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند که شایع‌ترین آن‌ها مربوط به نمایش یک پیام ارور می‌شود. در این پیام ارور آیکلاود اعلام می‌کند که با نسخه ویندوز نصب شده روی دستگاه سازگاری ندارد و نمی‌توان از این نرم افزار استفاده کرد.

در این میان، شرکت مایکروسافت در پست جدیدی که در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده است به کاربران اعلام کرده کهدر حال بررسی و رفع مشکلات ایجاد شده برای کاربران آیکلاود است. در این صفحه مایکروسافت گفته که فرایند عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را متوقف کرده است و از این پس کاربران به آن دسترسی نخواهند داشت تا دیگر با مشکلات مربوط به عدم سازگاری اپلیکیشن آیکلاود در این سیستم عامل مواجه نشوند.

اپل نیز اعلام کرده که در حال رفع مشکلات مربوط به سازگاری آیکلاود در نسخه 1809 ویندوز 10 است و در آینده نزدیک با عرضه آپدیت جدید آن را برطرف خواهد کرد. نرم افزار آیکلاود در ویندوز باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به اطلاعات حساب کاربری خود در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز دسترسی داشته باشند.

بر همین اساس به کاربران آیفون‌ها و آیپدها که از کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود تا از نصب آپدیت جدید ویندوز 10 خودداری کنند تا با مشکلات مربوط به عدم سازگاری ویندوز با آیکلاود مواجه نشوند. از طرف دیگر کاربران دیگری که آپدیت جدید ویندوز را نصب کرده‌اند یا باید منتظر عرضه آپدیت جدید آیکلاود باشند یا سیستم عامل را به نسخه‌های قبلی بازگردانند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420