لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نکات استفاده مستر کارت در ایران | پرداخت ارزی از مسترکارت در ایران ممکن است؟

نکات استفاده مستر کارت در ایران | پرداخت ارزی از مسترکارت در ایران ممکن است؟

 

به طور کل، تحریم‌ها باعث شده تا امکان پرداخت‌های ارزی به صورت عادی و معمول از ایران به کشورهای دیگر امکان پذیر نباشد؛ اما این مسئله لزوماً به آن معنا نیست که ایرانیان امکان استفاده از سرویس‌های خارجی و همچنین پرداخت‌های ارزی از طریق مستر کارت را دارند. البته برای استفاده از مستر کارت در ایران و همچنین پرداخت ارزی در این کشور باید نکات خاصی را در نظر گرفت که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

برای استفاده از مستر کارت آی پی دستگاه خود را عوض کنید

 

برای استفاده از مستر کارت حتماً باید با آی پی خارج از ایران وارد صفحه پرداخت مورد نظر خود شوید. برای این کار روش‌های بسیار مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای راه اندازی روند پرداخت خود بهره ببرید. البته باید به یاد داشته باشید که استفاده از وی پی ان ها و اپلیکیشن‌های پر استفاده ممکن است باعث کاهش امنیت روند پرداخت شما شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیش از انجام پرداخت حتماً یک روش مناسب و امن را برای تغییر آی پی دستگاه خود انتخاب کنید.

Billing Address یا آدرس صورت حساب در فرایند خرید مستر کارت چیست


در بسیاری از صفحات پرداخت، سرویس‌های مختلف از شما در خواست آدرس صورت حساب یا Billing Address می‌کنند که باید آن را به صورت صحیح ارائه دهید. نکته اول این است که سرویس‌های پرداخت می‌توانند کشور صادر کننده مستر کارت را شناسایی کنند و نکته دوم این است که در صورت عدم همخوانی آدرس صادر کننده با آدرس صورت حساب ممکن است مستر کارت شما بلاک شود و دیگر امکان پرداخت را نداشته باشید.

در این میان، امکان پیدا کردن صادر کننده کارت در کشور امارات وجود ندارد. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم تا آدرس صورت حساب خود را روی کشور امارت قرار دهید تا مشکلی در پرداخت خود نداشته باشید. 

شماره امنیت اجتماعی یا Social Security Number چیست؟

تا پیش از این تمام اطلاعات درج شده در مستر کارت را نشان داده‌ایم. با این حال برخی از وب سایت‌هایی که در آمریکا و آسیای شرق قرار دارند، نیاز به یک شماره دیگر در کنار شمار 16 رقمی و CCV دارند که به آن شماره امنیت اجتماعی یا Social Security Number می‌گیرند. برای خرید از وب سایت‌هایی که این اطلاعات را از شما می‌خواهند، ممکن است نیاز به استفاده از مستر کارت‌هایی غیر از نوع تراول داشته باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420