لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینفینیتی بلید رایگان برای مدت محدود .جی تی ای جدید و کیش قاتل در راه است

اینفینیتی بلید رایگان برای مدت محدود .جی تی ای جدید و کیش قاتل در راه است

اینفینیتی بلید رایگان 

اینفینیتی بلید رایگان

شرکت بازی های اپیک (Epic Games) اعلام داشته برای یک هفته در عید شکرگزاری سری اول بازی اینفینیتی بلید را (Infinity Blade) رایگان عرضه خواهد کرد. این بازی تا به حال میلیون ها بار از اپ استور دانلود شده و بر روی هر دستگاهی که توان پشتیبانی از ای او اس 3.0.2 را داشته باشد مثل ایفون 3G اجرا خواهد شد.

حالا که اپیک این فرصت را تقریبا به تمام دارندگان محصولات ای او اس داده ، شما نیز فرصت را غنیمت شمرده و یک نسخه اصل از بازی را که تا پیش از این به قیمت 5.99 دلار به فروش می رسیده برای خود با حجم 624 مگابایت دانلود کنید. (Infinity Blade)

 

جی تی ای : سن آندریاس برای ای او اس

جی تی ای : سن آندریاس برای ای او اس

راک استار (*R) قصد دارد قسمت سوم از بازی جهانی و فوق العاده کاربر پسند جی تی ای : سن آندریاس (GTA: San Andreas) را برای ای او اس ارایه می دهد.

بعد از اقبال خوب در اپ استور برای بازی های راک استار ،این بار واحد نیویورک این شرکت اعلام داشت که تا ابتدای دسامبر شاهد ارایه ی جی تی ای : سن آندریاس بر روی ای او اس خواهیم بود. این بازی در ای او اس با قابلیت جدید کنترلر های مخصوص ای او اس هماهنگ سازی شده است.

راک استار میگوید نسخه تلفن همراه این بازی قابلیت هایی چون گرافیک بهبود یافته ، تنوع رنگ بالاتر ،و مدل های 3 بعدی بهسازی شده خواهد داست. همچنین توانایی زخیرا سازی در این بازی برای کابران تلفن همراه بهسازی شده. این گفته ها تصور بازی بهتر از سری ارایه شده بر روی کامپیوتر را القا میکند و قدرت عضلات پردازنده های گرافیکی به کار رفته در چیپ A7 را بیشتر برای کاربران نمایان میکند.

 

کیش قاتل : در چنگال دزدان دریای

کیش قاتل : در چنگال دزدان دریای

از دیگر بازیهایی که در این هفته ارایه شد، میتوان به کیش قاتل : در چنگال دزدان دریای(Assassin’s Creed Pirates Hands-On) اشاره کرد که طرفداران زیاد در سراسر دنیا نیز دارد. البته جذابیتهای گرافیکی و حرکات اکروباتیک مثل سری پرچم سیاه (Black Flag) نیست اما برای دوست داران این فرنچایز خالی از لطف نیز نخواهد بود.

در این بازی همچون سری پرچم سیاه شما به دریانودری در محیط کاملا باز و در کشتی خواهید پرداخت. در قسمت داستان بازی نیز از دو شخصیت اول سری پرچم سیاه استفاده شده. این بازی هم برای دسامبر ارایه خواهد شد و برای اجرای آن حداقل به ایپاد تاچ 5 ، ایفون 4 اس و یا ایپد 2 با ای او اس 7 نیاز خواهد بود.

 

معمولا این قبیل اخبار در بسته ی هفته ای پنج شنبه ها ارایه می شود اما بنا بر زمان محدود ارایه اینفینیتی بلید در یک بسته ی ویژه خبر را ارایه شد تا کاربران NIC از این فرصت طلایی کمال بهره را ببرند. بازی باز ها همیشه میتوانند برای این دست اخبار رو بنده حساب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420