لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پسورد برخی از کاربران اینستاگرام لو رفت!

پسورد برخی از کاربران اینستاگرام لو رفت!

 بر اساس گزارش‌های مختلف، وجود یک حفره امنیتی در بخش Download Your Data اینستاگرام باعث شده تا پسورد تعدادی از کاربران این شبکه اجتماعی لو برود.

این گزارش توسط The Information منتشر شده و طی آن خبرگزاری یاد شده ادعا کرده که پسورد کاربران به صورت عمومی در اختیار افراد دیگر قرار گرفته است. اینستاگرام نیز در بیانیه‌ای وجود این حفره امنیتی را تائید کرده و از طریق ایمیل کاربرانی که تحت تأثیر این حفره امنیتی قرار گرفته‌اند را آگاه کرده است.

بر اساس این حفره امنیتی، بخش Download Your Data در اینستاگرام دارای یک لینک به صفحه وب قابل دسترسی به ابزارهای امنیتی است و هکرها و افراد ناشناس کافی است اطلاعات ایمیل کاربری خاص را در آن وارد کنند تا به پسورد کاربران دسترسی داشته باشند.

اینستاگرام همان‌طور که گفته شد، به تمامی کاربرانی که تحت تأثیر این حفره امنیتی قرار گرفته‌اند، اطلاع رسانی کرده است. به همین دلیل اگر از طرف اینستاگرام ایمیل هشدار دریافت نکرده باشید، نیازی به نگرانی درزمینهٔ حریم خصوصی نخواهید داشت. با این حال به تمامی کاربران اینستاگرام توصیه می‌شود تا در اولین فرصت ممکن اقدام به تغییر پسورد حساب کاربری خود کرده تا احتمال نفوذ هکرها و افراد ناشناس را به صفر برسانند. از آنجایی که اینستاگرام از همین حالا اقدام به رفع این مشکل کرده است، کاربران پس از تغییر پسورد دیگر تحت تأثیر این مشکلات قرار نخواهند گرفت و دیگر نیازی به نگرانی در مورد این مسئله وجود نخواهد داشت. با این حال برای بار دیگر نیز به کاربران تأکید می‌شود تا پسورد اینستاگرام خود را تغییر دهند.

گفتنی است که قابلیت Download Your Data از آوریل 2018 به کاربران ارائه شد که در حقیقت نتیجه از تصویب قانون GDPRدر اتحادیه اروپا بوده است. اما حالا مشخص شده است که این قانون دردسرهای امنیتی زیادی را برای شرکت‌های مختلف و از جمله آن اینستاگرام در پی داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420