لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن تامبلر از اپ استور حذف شد

اپلیکیشن تامبلر از اپ استور حذف شد

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس، اپلیکیشن تامبلر به یک باره از اپ استور حذف شده است و کاربران آیفون‌ها و آیپدها دیگر امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت.

در این میان، هنوز معلوم نیست که این اپلیکیشن از طرف شرکت اپل از اپ استور حذف شده است یا توسعه دهندگان تامبلر به تازگی تصمیم به حذف آن از اپ استور گرفته‌اند. کاربران تامبلر معمولاً اپلیکیشن این سرویس آنلاین را روی دستگاه خود نصب دارند و به همین دلیل، مشخص شدن زمان حذف آن تا حدودی در هاله‌ای ابهام قرار دارد؛ با این حال یک مشکل جدید در نسخه اخیر آی او اس باعث شده بود تا کاربران تصمیم به پاک کردن اپلیکیشن‌های نصب شده خود از دستگاه گرفته و سپس برای دوباره آن‌ها را نصب کنند.

در این میان کاربران متوجه شده‌اند که کاربران پس از حذف تامبلر دیگر امکان دسترسی و نصب دوباره آن را ندارند و اپلیکیشن این شبکه اجتماعی و سرویس اینترنتی از اپ استور حذف شده است. بر همین اساس هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان حذف شدن این اپلیکیشن و همچنین زمان بازگرداندن آن به این فروشگاه آنلاین در دسترس نیست و بسیاری از کاربران با سردرگمی‌های زیادی مواجه شده‌اند.

هنوز نیز هیچ یک از خبرگزاری‌ها پیگیر این مسئله نشده تا از سخنگویان و منابع آگاه در تامبلر و اپل در مورد این مسئله پرس و جو کند. با این حال کاربران تا زمان بازگرداندن این اپلیکیشن به اپ استور می‌توانند از نسخه وب آن و از طریق سافاری دسترسی داشته باشند.

اپل تا پیش از این نیز اپلیکیشن‌های زیادی نظیر تلگرام را از اپ استور بدون هیچ توضیحی حذف کرده بود. با این حال توسعه دهندگان پس از رایزنی‌های متعدد توانسته‌اند اپلیکیشن‌های خود را به اپ استور بازگردانند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420