لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه قرمز رنگ اسپرت لوپ اپل واچ منتشر شد

نسخه قرمز رنگ اسپرت لوپ اپل واچ منتشر شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به عرضه نسخه اسپرت لوپ بند اپل واچ از طریق وب سایت رسمی خود کرده است.

این بند همانند دیگر محصولات قرمز رنگ شرکت اپل از سری (PRODUCT)RED که به صورت خاص با قیمتی بیشتر از حالت عادی آماده عرضه شده است و کاربران بابت خرید آن هزینه بیشتری را پرداخت می‌کنند. اپل این هزینه را برای کمک به بیماری‌های خاص در کشورهای محروم آفریقایی صرف می‌کند.

به جز رنگ قرمز، بند اسپرت لوپ جدید هیچ تفاوت دیگری با بندهای دیگر اپل واچ ندارد و تنها تغییرات اعمال شده در آن به این رنگ خاص و منحصر به فرد آن مربوط است.

این بند برای اپل واچ‌های سری 4 با سایز 40 و 44 میلیمتری آماده عرضه شده است. قیمت این بند 49 دلار است و کاربران می‌توانند از همین الان در برخی از کشورهای خاص آن را برای اپل واچ خود و از طریق فروشگاه رسمی شرکت اپل خریداری کنند. البته گفتنی است که این محصول هنوز برای عرضه در ایران آماده نشده است با این حال به احتمال زیاد در آینده نزدیک این بند برای عرضه در بازار ایران نیز آماده می‌شود و کاربران ایرانی نیز می‌توانند آن را از طریق عامل های فروش مجاز محصولات تولید شده توسط شرکت اپل خریداری کنند.

گفتنی است که این محصول برای ست کردن با دیگر محصولات اپل که از سری (PRODUCT)RED تولید می‌شوند بسیار مناسب است. اپل در کنار این بند، آیفون‌ها و قاب‌های چرمی و سیلیکونی این سری را نیز آماده عرضه کرده است و کاربران می‌توانند از آن‌ها به صورت ست استفاده کنند.

علاوه بر این، اپل هدفون‌های بیتس و دیگر محصولات جانبی رسمی محصولات اصلی خود را از سری (PRODUCT)RED آماده عرضه کرده است و کاربران می‌توانند آن‌ها را برای ست کردن با محصولات اصلی خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420