لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2018 خم می‌شود!

آیپد پرو 2018 خم می‌شود!

گزارش‌های منتشر شده از کاربران نشان می‌دهد که خم شدن محصولات اپل فقط به آیفون 6 پلاس محدود نمی‌شود و به تازگی نیز آیپد پرو 2018 با همان مشکل مواجه شده است.

اپل امسال در تولید آیپد پرو 2018 با سایز 12.9 و 11 اینچ، کمترین ضخامت ممکن را به کار گرفته است تا حجم کلی دستگاه کاهش پیدا کرده و در نهایت امکان حمل آن آسان‌تر شود. اما حالا مشخص شده است که نازک کردن بیش از اندازه دستگاه و همچنین به کار گرفتن آلومینیوم یک پارچه در بدنه آن باعث شده تا آیپد پرو 2018 به تازگی خم شود.

تا به حال تعدادی محدود از کاربران آیپد پرو 2018 منتشر شده است که نشان دهنده امکان خم شدن این محصول دارد. با این حال بسیاری از تحلیلگران نگرانی‌هایی را در مورد این مسئله و امکان خم شدن آیپد پروی جدید خود را مصرف کرده‌اند. فشار وارد شده به آیپد پرو 2018 که منجر به خم شدن بدنه آن شده به طرز قابل توجهی کم بوده است .

در حقیقت آیپد پرو 2018 با کمترین فشار ممکن خم می‌شود. اپل هنوز نیز هیچ ادعایی در مورد این زمینه و اینکه آیا خدمات پس از فروش مربوط به این محصولات بابت خم شدن ارائه می‌دهد را منتشر نکرده است.

تا پیش از این و مشخصاً در سال 2014 اپل با مشکلات بسیاری در مورد خم شدن آیفون 6 پلاس مواجه بود که با کمترین فشار ممکن این تلفن هوشمند از حالت عادی و ظاهر فیزیکی ابتدایی خود خارج می‌شد و دیگر امکان تعمیر آن‌ها وجود نداشت.

در این میان، اپل هنوز هیچ اعلامی در زمینه اینکه دستگاه‌های خم شده را تعمیر می‌کند نکرده است و هنوز معلوم نیست که آیا این محصولات خدمات تعویضی یا تعمیراتی را از طرف اپل دریافت خواهد کرد و یا کاربران مجبور به استفاده از آیپد پروهای خم شده خود باقی خواهند ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420