لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمامی محصولات ایرپورت دیگر قابل خرید از اپل استورها نیستند

تمامی محصولات ایرپورت دیگر قابل خرید از اپل استورها نیستند

شرکت اپل از چند ماه پیش اعلام کرده بود که تصمیم به توقف تولید سری محصولات ایرپورت دارد. با این حال تعداد زیادی از این محصولات در انبارهای اپل استورهای شرکت اپل وجود داشتند که حالا به موجودی آن‌ها به پایان رسیده است.

این مسئله به‌منزله آن است که کاربران دیگر امکان خرید نسخه نو و استفاده نشده این محصولات را از منابع اصلی ندارند و تنها ممکن است این محصولات را در بازار آزاد پیدا کنند. از طرف دیگر کاربران می‌توانند نسخه‌های استفاده شده و دسته دوم این محصولات را نیز از افراد یا فروشگاه‌های دیگر خریداری کنند، اما دسترسی به این محصولات به صورت رسمی دیگر وجود نخواهد داشت.

محصولات پایان یافته به طور مشخص شامل تایم کپسول 2 ترابایت و ایرپورت اکستریم می‌شوند. با وجود اینکه اپل اقدام به توقف تولید این محصولات کرده است، با این حال این شرکت پشتیبانی نرم افزاری از این محصولات را به پایان نرسانده است و کاربران می‌توانند از ایرپلی 2 در ایر پورت اکسپرس استفاده کنند.

اپل همچنین از کاربران درخواست کرده بود که پس از توقف تولید این محصولات از دستگاه‌های مشابه با کیفیت نظیر روترها و مودم‌های لینک سیس برای استفاده در شبکه هوشمند خانگی و محل کار خود استفاده کنند.

ایرپورت شامل سری محصولاتی از شرکت اپل می‌شدند که بیشتر مبتنی بر شبکه کار می‌کردند و امکاناتی نظیر مدیریت شبکهمحلی و همچنین نحوه اتصال دستگاه‌های تولید شده توسط اپل را به در این شبکه‌ها به کاربران می‌دادند. با این حال این محصولات به دلیل عدم استقبال قابل توجه از طرف کاربران، توسط شرکت اپل توقف تولید شدند و دیگر قرار نیست این محصولات به بازار عرضه شوند.

بر اساس پیش بینی‌ها توقف تولید و پایان موجودی این محصولات در بازار جهانی، باعث می‌شود تا قیمت آن‌ها در بازار جهانی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند و دست فروشندگان متفرقه برای عرضه و فروش این محصولات بازتر شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420