لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گالری عکس‌های گرفته شده با آیفون XR

گالری عکس‌های گرفته شده با آیفون XR

 آیفون XR به‌تازگی آماده عرضه شده است و حالا همانند تمامی آیفون‌های جدید عکاسان حرفه‌ای اقدام به ثبت تصاویری منحصر به فرد با استفاده از دوربین آن گرفته‌اند.

آیفون XR دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی است و کاربران می‌توانند با استفاده از تصاویری را به صورت Smart HDR و امکان کنترل عمق ثبت کنند. یکی از نقاط منفی از دیدگاه بسیاری از کاربران و تحلیلگران این بوده است که آیفون XR از آیفون‌های قدیمی‌تر نظیر آیفون 8 پلاس و 7 پلاس گران قیمت‌تر است با این حال دارای یک دوربین تک لنز هست و اپل برای آن دوربین دو لنز در نظر نگرفته است.

همین مسئله باعث شده بود تا ارزش سهام اپل به دلیل پیش بینی‌های نسبتاً منفی در مورد میزان فروش کم این تلفن هوشمند کاهشی قابل توجه داشته باشد. با این حال بررسی عکس‌ها و تصاویر گرفته شده از آیفون XR نشان می‌دهد که کیفیت دوربین این تلفن هوشمند به طرز قابل توجهی بالاتر از دیگر تلفن‌های هوشمند امروزی است و در عین حال می‌تواند با دوربین دو لنز آیفون‌های قدیمی‌تر نظیر آیفون 7 پلاس و 8 پلاس رقابت کند.

آیفون XR با یک دوربین تک لنز امکان ثبت تصاویر در حال پرتره را دارد و وجود تک لنز به کار رفته در آن باعث نشده تا کیفیت تصاویر آن کاهش داشته باشد. عکاس‌ها از سراسر دنیا تصاویری را با استفاده از این تلفن هوشمند به ثبت رسانده‌اند و کاربران از همین حالا می‌توانند آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام مشاهده کنند.

بررسی این تصاویر نشان می‌دهد که اپل باوجود عرضه نسخه تک لنز این تلفن هوشمند، محدودیتی در عکاسی برای کاربران در نظر نگرفته است و کاربران همچنان می‌توانند تصاویری باکیفیت را با استفاده از دوربین تک لنز خود به ثبت برسانند. آیفون XR از همین حالا آماده فروش در تمامی کشورها و از جمله آن ایران است و می‌توانند آن را سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420