لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلیزارد بازی‌های پلتفرم موبایل خود را گسترش می‌دهد

بلیزارد بازی‌های پلتفرم موبایل خود را گسترش می‌دهد

 شرکت بلیزارد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تعداد بازی‌های پلتفرم موبایل خود را افزایش دهد. بر اساس ادعای آلن آدام، تهیه کننده بلیزارد، این کمپانی تصمیم دارد تا بازی‌های پلتفرم موبایل خود را تنها به دیابلو ایمورتال محدود نکند و بسیاری از بازی‌های دیگر را نیز برای این پلتفرم آماده کند.

بلیزارد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تعداد بیشتری از بازی‌ها را برای پلتفرم تلفن‌های همراه مبتنی بر آی او اس و اندروید آماده عرضه کند. بسیاری از بازی‌های موبایل آینده قرار است با همان عناوین قبلی برای پلتفرم موبایل آماده عرضه شود. این بازی‌ها به صورت مشخص رابط کاربری یکسان و مشابهی از کامپیوترهای دسکتاپ را در دستگاه‌های همراه ارائه می‌دهند تا کاربران محدودیتی در استفاده از دستگاه‌های در اختیار خود برای اجرای بازی‌ها نداشته باشند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit نیز طی پستی اعلام کرده که از نمایشگاه BlizzCon 2018 بازدید کرده است و طی آن متوجه شده که بسیاری از بازی‌ها نظیر وارکرافت، استارکرافت، تمامی مجموعه بازی‌های دیابلو و اورواچ قرار است به صورت مشابه به پلتفرم موبایل بیایند.

محدودیت سرویس بلیزارد به کامپیوترهای شخصی تاکنون باعث کاهش درآمد این سرویس پخش بازی شده است. در این میان این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با ورود به عرضه موبایل نیز تعداد بیشتری از بازی‌ها را به کاربران و گیمرها به فروش برساند.

امروزه تعداد تلفن‌های هوشمند گیمینگ در دنیا رو به افزایش است و بسیاری از کاربران تمایل بیشتری به استفاده از این پلتفرم برای اجرای بازی دارند. به همین دلیل سرویس اجرای بازی‌های بلیزارد نیز تصمیم دارد تا از این طریق بتواند محصولات ویژه و منحصر به فردتری را به کاربران ارائه دهد و تعداد بیشتری از محصولات دیجیتالی را به کاربران و علاقه‌مندان به فروش برساند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420