لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های 5G تا سال 2020 آماده عرضه نمی‌شوند

آیفون‌های 5G تا سال 2020 آماده عرضه نمی‌شوند

هفته گذشته خبری در دنیای فناوری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت اپل از سال 2019 تصمیم به شروع تولید و ساخت آیفون‌های مبتنی بر نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی همراه را دارد. اما حالا مشخص شده است که این محصولات تا سال 2020 آماده عرضه به بازار نخواهند شد.

اطلاعات منتشر شده از کارخانه اینتل و همچنین سازمان ارتباطات آمریکا با عنوان FCC حاکی از آن است که اپل از همین حالا فرایند بررسی و ایجاد بسترهای لازم برای آیفون‌های 5G را شروع کرده است و این کمپانی امکانات لازم برای تولید آیفون‌های مبتنی بر این سیستم ارتباطی را دارد.

با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا عرضه آیفون‌های مبتنی بر نسل پنجم را به سال 2020 موکول کند. این مسئله به طور مشخص به عدم آمادگی و پشتیبانی اپراتورهای کشورهای مختلف از سیستم ارتباطی جدید ربط دارد و اپل تصمیم دارد تا برای یک سال دیگر عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G را به تعویق بی اندازد.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت اپل برای تحویل آیفون‌های مبتنی بر 5G در سال 2020 با اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا قرار داد بسته است و بر همین اساس این محصولات قرار است از این سال آماده عرضه به بازار شوند. بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا نظیر AT&T از همین حالا در برخی از شهرهای محدود آمریکا پشتیبانی از اینترنت 5G را ارائه داده‌اند، با این حال استفاده از این سیستم ارتباطی مستلزم داشتن محصولات سازگار با آن‌ها است که هنوز این محصولات به صورت عمده و عمومی آماده عرضه به بازار نشدند.

گفتنی است که اپل احتمالاً زمان عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G را در سراسر دنیل به صورت یکنواخت شروع نکند و برخی محصولات را در سال 2021 و به بعد آماده عرضه به کشورهای دیگر آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373