لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 2018 با گرافیک رادئون آماده عرضه شد

مک بوک پرو 2018 با گرافیک رادئون آماده عرضه شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به تولید و عرضه مک بوک پرو 2018 با سایز 15 اینچ و گرافیک رادئون کرده است.

کارت گرافیک به کار رفته در این محصول AMD Radeon Pro Vega است و برای بسیاری از افراد حرفه‌ای در زمینه ویرایش فایل‌های تصویری و گرافیکی مناسب است. این محصول در حال حاضر در وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین اپل آماده عرضه به برخی از کشورهای جهان شده است. اپل در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که این محصول از روز گذشته آماده فروش در بازار جهانی است.

این مک بوک پرو یکی از نسخه‌های کاستومایز شده و حرفه‌ای مک بوک پرو 2018 به حساب میاید و بر همین اساس اپل بابت فروش آن در مجموع بین 250 تا 350 دلار هزینه اضافه دریافت می‌کند. گفتنی است که این محصول در حال حاضر در ایران موجود نیست با این حال به دلیل کاستوم بودن کانفیگ آن ممکن است در آینده نزدیک به صورت محدود وارد ایران شود و خریداران و علاقه‌مندان بتوانند آن را تهیه کنند.

گفتنی است که مک بوک پروی جدید به‌طور کامل با مک او اس موهاوای سازگار بوده و محدودیت‌های مربوط به عدم پشتیبانی درایور کارت گرافیک را ندارد. این در حالی است که بسیاری از کاربران مک بوک پرو تجربه نامناسبی را برای استفاده از مک او اس موهاوای داشته‌اند که این مسئله به‌طور مشخص به عدم پشتیبانی درایور کارت گرافیک‌های انویدیا به کار رفته در مک بوک‌های جدید مربوط می‌شود.

با این حال این مشکل از طرف انویدیا حل نشده است و هنوز معلوم نیست که این مشکل چه زمانی برطرف خواهد شد. اپل اعلام کرده که در صورت عدم همکاری انویدیا، پشتیبانی از کارت‌های گرافیکی به کار رفته در مک بوک پروهای جدید را خودش بر عهده می‌گیرد. محصول جدید شرکت اپل قرار است از 5 روز دیگر یعنی 20 نوامبر آماده عرضه به بازار جهانی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373