لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل داک مگنتی جدید برای اپل واچ تولید کرد

اپل داک مگنتی جدید برای اپل واچ تولید کرد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به تولید و عرضه یک داک مگنتی جدید برای اپل واچ کرده است و این محصول را آماده عرضه در وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین خود کرده است.

داک جدید اولین بار توسط نویسندگان وب سایت Macrumors در وب سایت فروشگاه آنلاین اپل مشاهده شده است و این محصول از همین حالا در برخی از کشورهای دنیا آماده عرضه شده است. داک مگنتی جدید می‌تواند تمامی سری‌های اپل واچ را شارژ کند و در عین حال با ظاهری لوکس و زیبا آن را در روی میز قرار دهد؛ به شکلی که بتوان نمایشگر ساعت را در هر لحظه مشاهده کرد.

داک مگنتی جدید مجوزهای لازم سازمان ارتباط و تنظیم مقررات آمریکا به عنوان FCC را دریافت کرده است و کاربران می‌توانند به صورت ایمن و بدون مشکل از آن‌ها استفاده کنند.

داک مگنتی جدید برای اپل واچ می‌تواند از طریق درگاه لایتنینگ انرژی مورد نیاز برای شارژ اپل واچ را دریافت کرده و از طرف دیگر از طریق درگاه مگنتی به صورت بی‌سیم به اپل واچ متصل شود. این محصول مناسب آن دسته از افرادی است که قصد دارند تا اپل واچ خود را روی یک میز کار یا کنار تخت خواب قرار داده و علاوه بر شارژ ساعت هوشمند خود، همواره نمایشگر آن را مشاهده کنند و با آن کار کنند. نمایشگر اپل واچ در زمان اتصال به این داک در حالت افقی قرار می‌گیرد و می‌توان با آن به صورت هم‌زمان کار کرد. همان‌طور که گفته شد این شارژر برای استفاده از اپل واچ‌های سری مختلف محدودیتی ندارد و تمامی اپل واچ‌ها می‌توانند از طریق آن شارژ شوند.

این محصول احتمالاً در آینده نزدیک آماده عرضه در بازار ایران می‌شود و کاربران می‌توانند آن را از طریق مراکز معتبر فروش محصولات اپل خریداری کنند. این محصول در حال حاضر در وب سایت اپل با قیمت 79 دلار آماده عرضه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373