لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت پابجی در بلک فرایدی احتمال 30 درصد کاهش پیدا می‌کند

قیمت پابجی در بلک فرایدی احتمال 30 درصد کاهش پیدا می‌کند

بر اساس اطلاعات و شایعات منتشر شده توسط برخی از منابع آگاه از سرویس استیم، بازی پابجی در این سرویس پخش بازی با 30 درصد تخفیف آماده عرضه در بلک فرایدی می‌شود.

استیم هنوز اطلاعات بازی‌ها و تخفیف‌های ویژه خود در حراج بلک فرایدی را به طور کامل مشخص نکرده است با این حال تعداد شایعاتی که در مورد بازی‌های این سرویس مشخص شده بسیار زیاد است. بر اساس یکی از شایعاتی که توسط منابع آگاه منتشر شده است، پابجی قرار است با 30 درصد قیمت ارزان‌تر آماده عرضه شود.

پابجی به صورت مشخص برای دو پلتفرم پی سی از طریق استیم و همچنین ایکس باکس از طریق سرویس لایو مایکروسافت آماده عرضه شده است. از یک طرف مایکروسافت اطلاعات مربوط به بازی‌های تخفیف خورده خود در جریان بلک فرایدی را مشخص کرده است با این حال استیم هنوز محصولات تخفیف خورده خود در جریان این رویداد را مشخص نکرده و هنوز معلوم نیست که این کمپانی چه بازی‌هایی را برای عرضه به گیمرهای پلتفرم پی سی آماده خواهد کرد.

علاوه بر این، فعالیت استیم در سال جاری میلادی با گسترش فعالیت سرویس‌های رقیب مشابه نظیر بلیزارد بتل نت و همچنین گیم استاپ بیشتر نیز شده است و هنوز معلوم نیست که این سرویس تصمیم به انجام چه اقدام رقابتی برای مقابله با فعالیت رقیب‌ها دارد.

کاربرانی که تمایل به خرید بازی‌های بلک فرایدی استیم را دارند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش خرید گیفت کارت استیم، حساب خود را شارژ کرده و در روز بلک فرایدی امسال بازی‌ها و محصولات دیجیتالی مورد نظر خود را با قیمتی ارزان‌تر و به صورت قانونی خریداری کنند.

گفتنی است که بلک فرایدی امسال قرار است در روز دوم آذر برگزار شود که طی آن بسیاری از سرویس‌ها و کمپانی‌های بین‌المللی پیشنهادهای ویژه‌ای برای فروش محصولات خود در نظر خواهند گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373