لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آی او اس 12.1 باعث انفجار آیفون‌ها می‌شود؟

آیا آی او اس 12.1 باعث انفجار آیفون‌ها می‌شود؟

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر چند ساعت پیش تصویری از یک آیفون X منفجر را منتشر کرد و ادعا کرد که مشکل به دلیل مشکلات فنی در آی او اس 12.1 رخ داده است.

آیفون نشان داده شده در تصویر به طور کامل بر اثر انفجار باتری و آتش گرفتن آن غیرقابل استفاده شده است. در پنل پشتی آن یک حفره به وجود آمده است و لایه شیشه‌ای آ« به طور کامل ترک برداشته است؛ علاوه بر این، رنگ پنل پشتی آیفون نیز تغییر کرده است و دیگر همانند یک آیفون عادی نیست.

در قسمت جلویی نیز انفجار باتری باعث شده تا نمایشگر را سوراخ کرده و یک حفره بزرگ در بدنه آن ایجاد کرده است. فاجعه رخ داده روی این آیفون باعث شده تا دیگر این دستگاه قابل استفاده نباشد.

در این میان، انتشار دهنده این تصویر و همچنین بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که احتمالاً آی او اس 12.1 باعث این انفجار شده است. او ادعا می‌کند که در طول یک سال استفاده خود از آیفون X با هیچ مشکلی مواجه نبوده است اما پس از آپدیت به آی او اس 12.1 در اولین شارژ متوجه انتشار یک دود خاکستری از گوشی می‌شود و به یک باره گوشی منفجر می‌شود.

در مدت کوتاهی پس از این رویداد اپل اعلام کرد که در حال بررسی این موضوع است و این مسئله را بررسی می‌کند که آیا آی او اس 12.1 باعث انفجار باتری دستگاه شده یا این رویداد ریشه دیگری داشته است. تا پیش از این تعداد آیفون‌هایی بر اساس اختلالات باتری با انفجار مواجه می‌شدند بسیار کمتر از دیگر تلفن‌های هوشمند بوده است که در اکثر آن‌ها تعویض باتری با استفاده از قطعات غیرمجاز دخیل بوده است.

در این میان، هنوز مشخص نیست که ریشه اصلی این مشکل چیست و اپل هنوز در مورد آن ادعایی نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373