لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش AAPL پنج درصد در بازار سهام سقوط کرد

ارزش AAPL پنج درصد در بازار سهام سقوط کرد

بر اساس گزارش‌های اخیر منتشر شده از بازار سهام، ارزش سهام شرکت اپل با عنوان AAPl نزدیک به 5 درصد کاهش پیدا کرده است.

این مسئله به طور مشخص به ‌پیش بینی‌های روز گذشته مینگ چی کو در مورد کاهش میزان فروش آیفون XR در بازار جهانی مربوط است. وی در گزارش روز گذشته خود اعلام کرده بود که اپل تا پایان فصل سوم مالی سال آینده به جای فروش 100 میلیون، نزدیک به 70 میلیون واحد از تلفن‌های هوشمند آیفون XR را می‌فروشد.

این مسئله به طور مشخص باعث شده تا در طول بیست و چهار ساعت گذشته ارزش سهام شرکت اپل به یک باره 5 درصد کاهش پیدا کند و برخی از سهام داران این کمپانی تصمیم بگیرند تا سهام خود را بفروشند.کو همچنین در استدلال انتشار پیش بینی خود اعلام کرده بود بسیاری از کاربران تمایل بیشتری به خرید آیفون‌های ارزان قیمت‌تر که دارای 2 دوربین هستند به جای آیفون XR دارند.

از طرف دیگر، سری تلفن‌های هوشمند میت 20 شرکت هواوی باعث می‌شود تا میزان فروش آیفون‌ها در بازار کشور چین کاهش پیدا کند و بسیاری از کاربران این کشور تمایلی به خرید گوشی گران قیمت‌تر نخواهند است.

در این میان، خبرگزاری بیزینس اینسایدر به نقل از موسسه تحلیلی مالی JPMorgan اعلام کرده که عرضه آیفون‌های جدید در میان سال‌های 2018 تا 2019 و چشم انداز منفی سهام داران باعث شده تا سهام کمپانی اپل به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. مجموع این رویدادها در حالی اتفاق میافتد که سهام اپل هفته گذشته نیز تحت تأثیر پیش بینی‌های مربوط به فروش آیفون‌ها کاهش پیدا کرده بود و همین مسئله باعث شده بود تا اپل دیگر یک کمپانی باارزش یک تریلیون دلار نباشد.

با این حال بسیاری از سهام داران همچنان بر این امید هستند که ارزش AAPL پس از گزارش مالی فصل چهارم 2018 دوباره افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373