لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه مدل جدید بند نایکی پلاس اپل واچ آماده عرضه می‌شود

سه مدل جدید بند نایکی پلاس اپل واچ آماده عرضه می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، سه مدل جدید از بند نایکی پلاس اپل واچ را آماده عرضه کند. این بندها شامل رنگ‌های جدید از سری نایکی پلاس می‌شوند.

این محصولات به طور مشخص از طرف شرکت اپل آماده تولید و عرضه نشده‌اند بلکه شرکت نایکی آن‌ها را آماده عرضه کرده است؛ با این حال کاربران در آینده نزدیک می‌توانند از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین شرکت اپل نیز به آن دسترسی داشته باشند. شرکت نایکی از همین حالا اطلاعات مربوط به این بندها را از طریق وب سایت رسمی خود منتشر کرده است.

بر اساس این اطلاعات، سه رنگ جدید شامل Smokey Mauve و Celestial Teal و Olive Flak می‌شوند. این محصولات به طور مشخص شامل بند اسپرت لوپ می‌شوند. این بندها همگی با حاشیه‌های مشکی و سفید آماده عرضه می‌شوند و کاربران می‌توانند آن‌ها را برای ساعت هوشمند خریداری کنند. گفتنی است که این بندها برای اپل واچ‌های سری نایکی پلاس آماده عرضه شده است که واچ فیس اختصاصی خودشان را دارند که تنها روی مدل نایکی پلاس کار می‌کنند.

بر همین اساس، کاربران اپل واچ‌های سری دیگر در صورت استفاده از این بندها ممکن است به واچ فیس اختصاصی آن‌ها دسترسی نداشته باشند. واچ فیس‌های طراحی شده برای این بندها به طور مشخص با ظاهر این بندها سازگار بوده و زیبایی خاصی را به اپل واچ‌ها می‌دهد.

با وجود اطلاعات منتشر شده در وب سایت نایکی هنوز قیمت نهایی این بندها معلوم نیست و باید تا زمان عرضه نهایی آن‌ها در منتظر باقی ماند. بندهای جدید نایکی پلاس برای اپل واچ تنها برای اپل واچ سری 4 آماده عرضه می‌شوند و همچنین ممکن است فروش آن‌ها به صورت محدود و در زمانی مشخص باشد و پس از گذشت چند ماه تولید و عرضه آن‌ها به پایان برسد و دیگر خرید آن‌ها امکان پذیر نباشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420