لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید اپلیکیشن Paper با قابلیت پشتیبانی از نسل جدید اپل پنسل منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن Paper با قابلیت پشتیبانی از نسل جدید اپل پنسل منتشر شد

شرکت اپل به تازگی از آیپد پرو 2018 و نسل جدید اپل پنسل به همراه آن رونمایی کرده است و حالا چند روز پس از عرضه این محصولات، توسعه دهندگان اپلیکینش های کاربردی اقدام به آماده سازی و عرضه نسخه جدید و سازگار محصولات خود با اپل پنسل جدید کرده اند.

در این میان، اپلیکیشن Paper که تا پیش از این توجه تعداد زیادی از کاربران اپل واچ را به خود جلب کرده بود، حالا در نسخه جدید امکانات بیشتری را به نسل جدید اپل پنسل و آیپد پروی 2018 ارائه داده است. کاربران با نصب این به روز رسانی جدید میتوانند به صورت مستقیم از طریق سیستم عامل آی او اس نصب شده آیپد پرو 2018 و همچنین اپل پنسل جدید به قابلیت های تازه ای شامل دسترسی به پالت رنگ و نوار ابزارهای جدید از طریق تپ کردن روی قلم دسترسی داشته باشند.

این قابلیت ها به طور مشخص برای آیپد پرو نسل 3 که در دو سایز 12.9 اینچ و 11 اینچ تولید شده اند، آماده عرضه شده است. گفتنی است که اپلیکیشن Paper به صورت رایگان در اپ استور ارائه شده و کاربران میتوانند با مراجعه به اپ استور و وارد کردن اطلاعات مربوط به احراز هویت خود، این اپلیکیشن را دریافت کنند و از آن استفاده کنند.

باید به یاد داشت که استفاده از اپلیکینش Paper لزوما به آیپد پرو و قلم استایوس آن یعنی اپل پنسل محدود نبوده و کاربران آیفون ها و آیپد های دیگر نیز میتوانند از آن استفاده کنند. با این حال رابط کاربری و قابلیت های این اپلیکیشن در آیپد پرو و با استفاده از نسب جدید اپل پنسل به مراتب بیشتر است.

برای نقاشی کردن با استفاده از آیفون و آیپد میتوانید به لینک دانلود اپلیکیشن Paper در اپ استور مراجعه کرده و آن را برای دستگاه خود دانلود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420