لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش هوم پاد ریفربیشد به صورت رسمی آغاز شد

فروش هوم پاد ریفربیشد به صورت رسمی آغاز شد

 شرکت اپل از روز گذشته به صورت رسمی فرایند فروش و عرضه هوم پاد ریفربیشد را در وب سایت رسمی خود شروع کرده است.

بر همین اساس کاربران در برخی از کشورها می‌توانند هوم پاد ریفربیشد را با 50 دلار قیمت ارزان‌تر خریداری کرده و آن را در درب منزل خود دریافت کنند. هوم پاد ریفربیشد ارائه شده در هر دو رنگ سفید و خاکستری فضایی آماده شده است و کاربران محدودیتی در انتخاب رنگ آن ندارند.

علاوه بر این، اپل این محصول را به صورت رسمی و بدون تخفیف دیگری آماده عرضه کرده است. به همین دلیل کاربران در برخی از کشورها در روزهای آینده ممکن است بتوانند هوم پاد ریفربیشد را در جریان فروش ویژه بلک فرایدی با قیمت پایین‌تری تهیه کنند.

قیمت هوم پاد به صورت عادی و پیش‌فرض 349 دلار است و کاربران برای خرید نسخه عادی و بدون تعمیر این محصول باید هزینه بیشتری بپردازند، با این حال اپل در وب سایت فروشگاه رسمی خود نسخه ریفربیشد این محصول را با قیمت 299 دلار آماده عرضه کرده است. این در حالی است که فروشگاه‌های مختلف نظیر بست بای در وب سایت رسمی خود نسخه ریفربیشد این محصول را با قیمت 250 دلار برای بلک فرایندی امسال آماده عرضه کرده‌اند.

هوم پادهای ریفربیشد نو و استفاده نشده هستند، با این حال به دلیل وجود برخی از مشکلات فنی برای بار دیگر به شرکت سازنده باز گردانده شده‌اند و پس از انجام عملیات تعمیراتی دوباره برای فروش آماده عرضه شده‌اند. این محصولات به دلیل فرایند تعمیراتی انجام شده با قیمتی پایین‌تر از نسخه‌های عادی و تعمیر نشده آماده عرضه می‌شوند. اپل معمولاً مدتی طولانی پس از عرضه یک محصول، نسخه‌های ریفربیشد آن را به صورت عمومی و در برخی از کشورهای جهان آماده عرضه می‌کند، گفتنی است که این محصولات ممکن است به زودی آماده عرضه در بازار ایران نشوند و کاربران ایرانی برای خرید آن‌ها زمان زیادی نیاز داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420