لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه اپل واچ اسپاتیفای آماده عرضه شد

نسخه اپل واچ اسپاتیفای آماده عرضه شد

 توسعه‌دهندگان اسپاتیفای در نهایت از روز گذشته و پس از انجام تست‌های مختلف از طریق نسخه‌های بتا اقدام به عرضه نسخه اپل واچ اپلیکیشن سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای گرفته‌اند.

بر همین اساس، کاربران می‌توانند از همین حالا با مراجعه به اپ استور، ضمن دریافت نسخه جدید اپلیکیشن این سرویس پخش موسیقی، اقدام به دریافت نسخه اپل واچ آن کرده و از این پس موسیقی‌های مورد نظر خود را از طریق ساعت هوشمند خود کنترل کنند.

کاربرانی که از اپل واچ و ایرپادهای بی‌سیم اپل به صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند، از این پس برای دسترسی به موسیقی‌ها و پلی لیست‌های اسپاتیفای دیگر لزوماً نیازی به تلفن هوشمند آیفون ندارند و می‌توانند آهنگ‌ها و لیست پخش‌های مورد علاقه خود را به صورت محدود و در حد ظرفیت اپل واچ در ساعت هوشمند خود سینک کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که اسپاتیفای برای عرضه این نسخه جدید نزدیک به یک ماه فرایند انجام تست‌های مختلف را از طریق عرضه نسخه‌های بتا به برخی از کاربران اپل واچ شروع کرده بود که در نهایت روز گذشته نسخه عمومی و نهایی آن‌ها را برای کاربران عادی آماده عرضه کرده است.

گفتنی است که اپل واچ می‌تواند از طریق این اپلیکیشن، موسیقی‌های در حال پخش در آیفون را کنترل کند و امکان انتخاب آهنگ‌ها را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این، نسخه ال تی ای اپل واچ‌های سری 3 و 4 نیز می‌توانند موسیقی‌ها را بدون نیاز به آیفون دریافت کرده و به آن‌ها گوش کنند. همچنین نسخه عادی اپل واچ نیز می‌تواند از طریق اتصال به اینترنت وای فای موسیقی‌ها را دریافت کند. البته باید به یاد داشت که انجام این کار برای کاربران ایرانی مستلزم تغییر آی پی اپل واچ از طریق برخی مودم‌های خاص است که می‌توانند به صورت مستقیم آی پی تمامی دستگاه‌ها را بدون نیاز به نرم افزار جانبی را تغییر دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420