لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فال اوت 76 فردا به صورت عمومی عرضه می‌شود

فال اوت 76 فردا به صورت عمومی عرضه می‌شود

شرکت بتزدا تاریخ عرضه بازی فال اوت 76 را مشخص کرده است و این بازی قرار است در روزهای آینده و به صورت تدریجی برای پلتفرم‌های مختلف آماده عرضه شود.

بر همین اساس نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و پی سی فال اوت 76 قرار است از فردا معادل 14 نوامبر 2018 آماده عرضه به تمامی کاربران پلتفرم‌های مختلف شود. کاربران می‌توانند این بازی را از طریق خرید گیفت کارت پلی استیشن نتورک یا همان PSN و همچنین ایکس باکس لایو برای کنسول خود خریداری کنند.

بازی فال اوت 76 تنها برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت و همچنین کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. در حقیقت کمپانی بتزدا اقدامی برای عرضه این بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ نکرده است و کاربران این کنسول امکان اجرای این بازی را در کنسول اختصاصی خود نخواهند داشت.

علاوه بر این، کاربرانی که پیش از این اقدام به پیش خرید بازی کرده‌اند و به نسخه‌های بتای این بازی دسترسی پیدا کرده‌اند از همین حالا می‌توانند به نسخه کامل آن دسترسی داشته باشند و علاوه بر این امکان دسترسی به محتوای بیشتری را خواهند داشت. این محتوا فعلاً برای کاربرانی که نسخه بتا را پیش خرید کرده بودند آماده عرضه شده است و تاریخ عرضه نهایی این محتوای ویژه برای کاربران عادی هنوز معلوم نیست.

با این حال پیش بینی می‌شود تا کاربران بتوانند در آینده نزدیک و در فصل تعطیلات پایانی سال 2018 میلادی از طریق محتوای قابل دانلود یا همان DLC ها به این بازی‌های جدید دسترسی داشته باشند.

فال اوت 76 همچنین از طریق سرویس گیم استاپ برای کاربران کامپیوترهای ویندوزی آماده عرضه شده است و این دسته از کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت گیم استاپ اقدام به شارژ حساب کاربری خود و همچنین دریافت قانونی این بازی روی سیستم عامل ویندوز 10 خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373