لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همچنان پرفروش ترین تلفن های هوشمند در دنیا را در اختیار دارد

اپل همچنان پرفروش ترین تلفن های هوشمند در دنیا را در اختیار دارد

 شرکت اپل به تازگی توانسته برای بار دیگر رکورد پرفروش ترین تلفن های هوشمند در سراسر جهان را بزند. در این میان، این کمپانی با وجود رقابت شدید با کمپانی های چینی سازنده تلفن های هوشمند توانسته بیشترین میزان فروش را در این کشور داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی علی بابا به تازگی اقدام به راه اندازی یک فروش ویژه جدید کرده بود و به کاربران چینی برخی از محصولات را با قیمتی ویژه ارائه میداد. در Single Day که یکی از رویداد های اصلی علی بابا است، کاربران و خریداران چینی آیفون های بیشتری را نسبت به تلفن های هوشمند چینی سفارش داده اند.

این در حالی است که شرکت اپل بارها برای فعالیت تحاری در کشور چین با چالش های متعددی مواجه بوده است. دولت چین به منظور حفظ رقابت میان شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند در چین و شرکت اپل مالیات های بسیار زیادی را برای آیفون ها در نظر میگرفت. با این وجود، طی رویداد جدید فروشگاه اینترنتی علی بابا محصولات اپل جزو 100 برند پرفروش این رویداد بوده اند و معادل 14.36 میلیون فروش داشته اند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری CNBC بسیاری از کاربران چینی تمایل زیادی برای خرید آیفون ها در طول رویداد جدید فروشگاه اینترنتی علی بابا داشته اند و به همین دلیل این مسئله باعث شده تا سروصدای زیادی در بازار تلفن های هوشمند در چین به وجود آید. مردم چین در حقیقت آیفون ها را به تلفن های هوشمند چینی که اغلب بر پایه نسخه های شخصی سازی شده و ضعیف اندروید تولید میشوند را ترجیح میدهند و بیشتر قصد دارند تا آیفون ها را برای استفاده روزمره انتخاب کنند.

در این میان، اقدام اپل برای عرضه نسخه دو سیم کارته آیفون ها در کشور چین باعث شده تا میزان فروش این تلفن های هوشمند در بازار چین به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند و عرضه آیفون های دو سیم کارت به طور مشخص بازار هدف درستی را نشان گرفته بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420