لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید Swift Playgrounds با بهبود محتوا و رابط کاربری منتشر شد

نسخه جدید Swift Playgrounds با بهبود محتوا و رابط کاربری منتشر شد

شرکت اپل به تازگی اقدام به عرضه نسخه جدید اپلیکیشن آموزشی سوئیفت پلی گراند کرده است. در آپدیت جدید این اپلیکیشن بسیاری از محتوای آموزشی جدید اضافه شده است و همچنین رابط کاربری آن بهبود یافته است.

شرکت اپل از آوریل سال جاری میلادی اقدام به ارائه نسخه جدیدی از سوئیفت پلی گراندز نکرده بود و کاربران تا به امروز امکان استفاده از قابلیت‌های جدید را نداشتند. اما حالا نسخه جدید ارائه شده برای آیپدها به کاربران این امکان را می‌دهد تا به محتوای آموزشی بیشتر و همچنین رابط کاربری بهینه‌تر دسترسی داشته باشند.

لاگ تغییرات ارائه شده در این آپدیت، شامل امکان دانلود مداوم محتوای آموزشی به صورت مستقیم، امکان استفاده از اشاره‌های لمسی در آیپد، هوشمند سازی رابط کاربری و نحوه آموزش درس‌های مختلف، امکان استفاده از کیبورد مجازی به صورت بهینه‌تر و به طوری که مزاحمتی برای دستگاه ایجاد نکند و همچنین رفع باگ‌های نرم افزاری و بهبود رابط کاربری می‌شود.

اپل با توسعه سوئیفت پلی گراندز تلاش دارد تا کاربران جوان و کودکان را با زبان برنامه نویسی سوئیفت آشنا کند و توسعه دهندگان را با این زبان برنامه نویسی را دارد. سوئیفت یک زبان برنامه نویسی متن باز است که توسط شرکت اپل توسعه یافته است. اپل تصمیم دارد تا با ارائه ابزارهای آموزشی مختلف، تمامی اپلیکیشن‌های ارائه شده در آی او اس و مک او اس را در آینده بر پایه سوئیفت توسعه دهد و دیگر از زبان‌های دیگر پشتیبانی نکند.

بر همین اساس گسترش سوئیفت یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای راه اندازی یک کسب و کار پر سود است که اپل از همین حالا فرایند توسعه و آموزش آن به کاربران را شروع کرده است. کاربران آیپدها از همین حالا با مراجعه به اپ استور می‌توانند این نسخه جدید را دریافت کرده و به محتوای آموزشی آن دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373