لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برنامه تعمیراتی برای تعویض نمایشگرهای آیفون X را شروع کرد

اپل برنامه تعمیراتی برای تعویض نمایشگرهای آیفون X را شروع کرد

 شرکت اپل اقدام به راه‌اندازی برنامه‌ای تعمیراتی برای تعویض نمایشگر آیفون X برای رفع مشکلات رابط لمسی این تلفن‌های هوشمند کرده است.

روز گذشته اطلاعاتی از وب‌سایت رسمی شرکت اپل فاش شد که حاکی از آن بود که آیفون X و سری 2018 آیفون‌ها در برخی از نسخه‌ها دارای مشکلات سخت‌افزاری در نمایشگر لمسی بوده‌اند و کاربران برای استفاده از این تلفن‌های هوشمند دارای مشکلات و چالش‌های متعددی هستند.

اپل اعلام کرده که نمایشگر لمسی برخی از مدل‌های آیفون X و مدل‌های 2018 امکان تشخیص حرکات لمسی متعدد در مدت زمان کوتاه را ندارند و این مسئله به صورت مشخص باعث می‌شود تا کاربران امکان اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را نداشته باشند. بر همین اساس، اپل اعلام کرده که تصمیم دارد تا آیفون‌های مبتلا به این مشکلات سخت‌افزاری را به صورت رایگان تعمیر کند و ماژول‌های ارتباطی نمایشگر لمسی آن‌ها را تعویض کنند.

این مشکل به صورت مشخص به نحوه اتصال سیستم تشخیصی و ردیابی نمایشگر به برد اصلی مربوط می‌شود که باعث شده تا دستگاه امکان تشخیص حرکات لمسی کاربران برای اجرای بازی‌ها را نداشته باشد. اپل البته اعلام کرده که درصد بسیار کمی از آیفون‌های تولید و عرضه شده در بازار با این مشکل مواجه هستند که به صورت رایگان خدمات تعمیراتی را دریافت خواهند کرد.

اپل همچنین اعلام کرده که برای ارائه خدمات تعویض نمایشگر آیفون‌های جدید که تحت تأثیر مشکل یاد شده هستند، ابتدا اقدام به بررسی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه می‌کند و پس از تائید متخصصان خود امکان ارائه خدمات تعمیراتی را به کاربران ارائه می‌دهد.

اپل در حالی اقدام به ارائه خدمات تعویض نمایشگرهای آیفون کرده که بسیاری از تحلیلگران در روزهای گذشته اعلام کرده بودند که این مشکلات ممکن است باعث کاهش سهام شرکت اپل و همچنین کاهش میزان فروش آیفون‌های جدید شوند و از ارزش سهام این کمپانی کاهش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373