لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً 30 میلیون آیفون XR می‌فروشد

اپل احتمالاً 30 میلیون آیفون XR می‌فروشد

 بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، شرکت اپل احتمالاً تا پایان فصل اول مالی سال 2019 نزدیک به 15 تا 20 درصد رشد را درزمینهٔ فروش آیفون‌ها تجربه می‌کند.

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی پیش بینی‌های خود در مورد میزان فروش آیفون XR را منتشر کرده است. بر اساس این پیش بینی، اپل احتمالاً تا فصل سوم مالی 2019 تنها 70 میلیون از این تلفن هوشمند را به فروش می‌رساند. این در حالی است که پیش بینی‌های گذشته حاکی از آن بودند که اپل تا زمان یاد شده بیش از 100 میلیون آیفون XR را به فروش می‌رساند.

کو بر این اعتقاد است که کاهش میزان فروش آیفون XR به طور مشخص به تأثیرات منفی جنگ تجاری آمریکا علیه چین مربوط می‌شود و اپل برای تولید انبوه این محصولات در چین و عرضه آن‌ها در آمریکا و دیگر کشورهای جهان با مشکلات متعددی مواجه است.

از طرف دیگر بسیاری از کاربران تمایل بیشتری به خرید آیفون‌های دیگر دارند و آیفون XR به همین دلیل فروش کمتری را در بازار جهانی تجربه خواهد کرد. آیفون XR نسبت به آیفون‌های قدیمی‌تر قیمت بیشتر دارد و در عین حال همانند آیفون 7 پلاس و 8 پلاس دارای دوربین دوگانه نیست. این مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران بیشتر تمایل به خرید آیفون‌های قدیمی‌تر، اما با مشخصات و دوربین قوی‌تری باشند.

دلیل سوم برای کاهش میزان فروش آیفون XR به وجود رقیب‌های ارزان قیمت‌تر در بازار تلفن‌های هوشمند باز می‌گردد. بسیاری از مشتریان آیفون XR ساکن کشور چین هستند که بیشتر تمایل به استفاده و خرید تلفن‌های سری میت 20 دارند. چرا که این تلفن‌های هوشمند اندرویدی توانایی مشابهی با آیفون XR دارند اما از لحاظ قیمت بسیار ارزان‌تر از دیگر تلفن‌های هوشمند است. از طرف دیگر، این کاهش قیمت باعث می‌شود تا اپل تا اولین فصل مالی 2018 تنها 30 میلیون واحد از این تلفن هوشمند را به فروش برساند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373