لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید استیم باعث می‌شود تا بتوانید بازی‌ها را رایگان دانلود کنید

باگ جدید استیم باعث می‌شود تا بتوانید بازی‌ها را رایگان دانلود کنید

 تحقیقات امنیتی جدید انجام شده توسط Artem Moskowsky اخیراً فاش کرده‌اند که یک باگ امنیتی در استیم باعث شده تا کاربران بتوانند بدون پرداخت هیچ گونه پولی بازی‌ها را دانلود کرده و بدون نیاز به خرید لایسنس استیم آن‌ها را در کامپیوتر ویندوزی و مک خود اجرا کنند.

استیم یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های دانلود و اجرای بازی در پی سی‌ها و مک به حساب میاید و کاربران می‌توانند از طریق آن بازی‌ها را به صورت قانونی خریداری کرده و آن‌ها را در کامپیوتر شخصی خود اجرا کنند. در طول چند ساعت گذشته و با به وجود آمدن این باگ بسیاری از کاربران اقدام به دانلود بازی‌ها به صورت رایگان کردند و توانستند بازی‌ها را به صورت رایگان روی دستگاه خود اجرا کنند.

در این میان، فردی به نام Artem Moskowsky این باگ را به شرکت استیم گزارش داد و بابت این مسئله 20 هزار دلار جایزه گرفت. گزارش این فرد و در نهایت دریافت 20 هزار دلار جایزه باعث شد تا استیم به وجود این باگ پی ببرد و آن را از بین ببرد. بر همین اساس، دیگر این باگ وجود ندارد و کاربران باید همانند گذشته برای استفاده از بازی‌ها، اقدام به خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری خود کنند.

باگ یاد شده تنها برای چند ساعت برقرار بود و در این میان، تعدادی از کاربران به صورت اتفاقی برخی از بازی‌های را به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری توانسته‌اند، تعدادی از بازی‌ها را دریافت کنند.

5 هزار دلار از 20 هزار دلار جایزه ارائه شده به Artem Moskowsky برای ارائه راه حلی مناسب برای رفع مشکل یاد شده بوده است. بر همین اساس در صورتی که تمایل به خرید بازی‌ها در استیم دارید از همین حالا می‌توانید با خرید گیفت کارت اقدام به تهیه بازی‌های جدید مورد نظر خود کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373