لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل آیپد پروی بزرگ‌تر از 12.9 اینچ می‌سازد؟

آیا اپل آیپد پروی بزرگ‌تر از 12.9 اینچ می‌سازد؟

شرکت اپل به تازگی از نسل جدید آیپد پروها با قابلیت‌های ویژه نظیر فیس ایدی رونمایی کرده است. نسل جدید آیپد پرو قدرت پردازشی همانند با دیگر کامپیوترهای همراه دارد و این مسئله را تست‌های بنچ مارک و نتایج آن نیز تائید کرده‌اند .

در این میان، اپل تا به امروز 4 سایز مختلف با آیپد پرو 2018 را آماده عرضه کرده است. این سایزها شامل 9.7، 10.5، 11 و 12.9 می‌شوند. تمامی این تبلت‌ها دارای پردازنده‌های قدرتمند هستند و می‌توانند بسیاری از کارهای مناسب کامپیوترهای شخصی را انجام دهند.

در حقیقت اپل در تولید آیپد پروها تلاش کرده تا یک دستگاه هیبریدی مشابه با لپ تاپ‌های نسبتاً حرفه‌ای را آماده عرضه به بازار کند. در این میان، تحلیلگران بر این باور هستند که عرضه آیپد پرو 2018 می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که اپل تصمیم دارد تا آبیدها را مهم‌تر از مک بوک تا توسعه دهد. بر همین اساس اپل ممکن است آیپد پروهای نسل آینده را همانند مک بوک تا با سایز بزرگ‌تر آماده عرضه کند.

پیش بینی تا حاکی از آن است که اپل در آیندهنزدیک تصمیم دارد تا آیپد پروهایی با سایز بزرگ‌تر را تولید کند. آیپد پرو 2019 احتمالاً بر اساس این پیش بینی با سایز 125 اینچ آماده عرضه می‌شود و همانند مک بوک پروها توان انجام کارهای مختلف را خواهد داشت.

اپل در صورت انجام این کار، در حقیقت تمایل دارد تا آیپد پروهای را به عنوان جایگزین‌های مناسب‌تری برای مک بوک تا و دیگر کامپیوترهای قابل حمل معرفی کند. آیپد آینده احتمالاً با سایز 14.9 اینچ آماده عرضه به بازار خواهد شد که قدرتی مشابه با مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های Core i5 و Core i7 دارد.

گفتنی است که باوجود انتشار این شایعات، شرکت اپل هنوز این ادعاها را تائید را رد نکرده است و هنوز وجود آیپد پروی 14.9 این در هاله‌ای ابهام قرار دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373