لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالبدشکافی آیپد پرو 2018

کالبدشکافی آیپد پرو 2018

وب سایت آی فیکس ایت به تازگی اقدام به بار کردن، بررسی و کالبد شکافی آیپد پرو 2018 کرده است. در بررسی‌های اولیه این وب سایت مشخص شده که اپل با استفاده طراحی نمایشگر تمام صفحه باعث شده تا روند باز کردن نمایشگر آیپد پرو جدید تا حدودی دشوارتر نسل‌های قبلی آیپد شود.

به همین دلیل تعمیر کاران آی فیکس ایت مجبور شده‌اند تا از صفحات حرارتی و پیک‌های پلاستیکی برای باز کردن نمایشگر از قسمت بالایی استفاده کنند. علاوه بر این، مشخص شده است که اپل در طراحی آیپد پرو از اتصالات چسبی نیز استفاده کرده است که فرایند باز کردن نمایشگر، عیب یابی و تعمیر دستگاه را تا حدودی دشوار می‌کند.

ضخامت لایه‌های کناری آیپد پرو تا حدودی نسبت به نسل قبلی کمتر شده است، اما ضخامت بخش شارژر بی‌سیم اپل پنسل در آن همچنان از قسمت‌های دیگر تا حدودی بیشتر است و در بررسی‌های اولیه و با لمس کردن آیپد این تفاوت ضخامت به‌وضوح احساس می‌شود.

نمایشگر آیپد پر جدید به دلیل همراه بودن با دوربین مبتنی بر فیس آیدی دارای کابل‌های فلت اتصال بیشتری نسبت به آیپد پروهای قبلی است و دو کابل اصلی فلت، فقط به عنوان اتصال نمایشگر و رابط لمسی و تشخیص اپل پنسل در آن کار می‌کنند. علاوه بر این، کابل‌های فلت دوربین ترودپت در آن به طور کامل جدا هستند.

باتری آیپد پرو 2018 به صورت دو سلولی و در دو طرف دستگاه به صورت عمودی قرار گرفته است. اتصال این باتری‌ها با چسب به بدنه باعث می‌شود تا روند تعویض باتری تا حدودی دشوارتر از دیگر محصولات دیگر شرکت اپل باشد. به طور کل طراحی این چنین توسط اپل بعید به نظر می‌رسید با این حال این کمپانی احتمالاً برای نازک کردن ضخامت دستگاه مجبور به استفاده از این طراحی شده است.

در نهایت وب سایت آی فیکس ایت امتیاز 3 از 10 را برای تعمیر پذیری آیپد پرو 2018 در نظر گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373