لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XS و XS Max ممکن است برای اجرای بازی مناسب نباشند

آیفون XS و XS Max ممکن است برای اجرای بازی مناسب نباشند

 گزارش‌هایی که هفته گذشته از شرکت اپل منتشر شد، حاکی از آن بود که شرکت اپل دیگر تمایلی برای انتشار اطلاعات فروش آیفون‌ها در گزارش‌های مالی خود از سال 2019 به بعد ندارد. در این میان بسیاری از تحلیلگران این مسئله را به مشکلات مربوط به عدم مناسب بودن آیفون XS و XS Max برای اجرای بازی‌ها ربط داده‌اند.

وب سایت رسمی شرکت اپل در بخشی جداگانه به صورت کاملاً نامحسوس در توضیحات سری آیفون X که شامل آیفون X سال 2017و هر سه مدل آیفون‌های 2018 می‌شود، اعلام کرده که نمایشگر لمسی این تلفن‌های هوشمند ممکن است به دلیل خصوصیات برخی از قطعات به کار رفته در آن‌ها قادر به تشخیص برخی از حرکات و اشارات لمسی به صورت سریع نباشد. بر همین اساس استفاده از این تلفن‌های هوشمند برای اجرای بازی‌ها که همواره نیازمند تشخیص حرکات لمسی سریع و متعدد است مناسب نباشد.

اپل در سند مربوط به اطلاعات فنی آیفون‌های جدید اعلام کرده این مشکل البته تنها برای «درصد کمی از دستگاه‌ها» وجود دارد و لزوماً تمامی آیفون‌های 2018 و 2017 با این مشکل مواجه نیستند و این مسئله لزوماً باعث مناسب نبودن آیفون‌های جدید برای بازی‌ها نمی‌شوند.

با این حال اطلاعاتی که اپل در این سند منتشر کرده حاکی از آن است که این کمپانی به وجود برخی از مشکلات سخت افزاری دستگاه‌های جدید خود اعتراف کرده است و بر همین اساس، ممکن است همین مسئله باعث کاهش میزان فروش آیفون‌های جدید شود. اپل به صورت دقیق نیز ریشه اصلی این مشکل را مشخص نکرده و هنوز معلوم نیست که کدام یک از قطعات به کار رفته در نمایشگر و دیجیتایزر آیفون‌ها باعث به وجود آمدن این مشکلات شده‌اند.

اپل همچنین هیچ مسئولیتی درزمینهٔ تعمیر دستگاه‌هایی که تحت این مشکل توان پشتیبانی از نمایشگر لمسی ندارند را نپذیرفته است و اعلام کرده که تعمیر خرابی دستگاه‌ها به طور کامل بر عهده کاربران خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373