لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آنتی ویروس مکافی

معرفی آنتی ویروس مکافی

 آنتی ویروس مکافی یکی از اولین نرم افزارهای امنیتی است که برای کامپیوترهای شخصی و تجاری آماده استفاده و عرضه شد.

این نرم افزار امنیتی اولین بار 31 سال پیش توسط جان مکافی برای مقابله با اولین ویروس مخرب در کامپیوترهای IBM آماده توسعه و عرضه شد و در طول سالیان گذشته توانسته توجه بسیار زیادی از کاربران را به خود جلب کند. آنتی ویروس مکافی امروزه یکی از پر کاربرترین نرم افزارهای امنیتی مناسب برای کامپیوترهای شخصی به حساب میاید و کاربران زیادی از این محصول استفاده می‌کنند.

گفتنی است که امتیاز این آنتی ویروس توسط شرکت اینتل در سال 1987 خریداری شد و تا سال 2014 تخت نظارت این کمپانی فعالیت می‌کرد. اما این نرم افزار امنیتی در حال حاضر توسط یکی شرکت کالیفرنیایی مدیریت و توسعه پیدا می‌کند

محصولات امنیتی مکافی

 مهم‌ترین محصول امنیتی در حال حاضر مکافی، McAfee® Total Protection به قیمتی نسبتاً مقرون به صرفه نسبت به آنتی ویروس‌های دیگر به فروش می‌رسد. این آنتی ویروس همانند بسیاری از نرم افزارهای امنیتی دیگر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نگرفته است و کاربران برای استفاده طولانی مدت از آن باید لایسنس قانونی آن را خریداری کنند. بر همین اساس، آنتی ویروس مکافی بر اساس تعداد دستگاه‌های قابل استفاده باقیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد و کاربران می‌توانند آن را خریداری کرده و امنیت کاربری دستگاه‌های خود را تضمین کنند. البته لازم به ذکر است که این آنتی ویروس را می‌توانید به مدت 30 روز به صورت رایگان و از طریق وب سایت رسمی‌اش استفاده و تست کنید.

چگونه لایسنس قانونی آنتی ویروس مک آفی را خریداری کنیم؟


 وب سایت اپل اِن آی سی مرجعی معتبر و قابل اعتماد برای فروش محصولات دیجیتالی مختلف نظیر گیفت کارت‌ها و لایسنس های نرم افزاری مختلف است. بر همین اساس، شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه آنلاین، اقدام به خرید لایسنس قانونی آنتی ویروس‌های مختلف و از جمله آن‌ها مک آفی کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373