لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آنتی ویروس آواست

معرفی آنتی ویروس آواست

آنتی ویروس آواست یک نرم افزار ضد بد افزار است که توسط شرکت آواست سافت ور مستقر در جمهوری چک تولید و توسعه یافته است. ورژن اولیه این نرم افزار در سال 1988 منتشر شد و دارای دو نسخه رایگان و تجاری است که هم اکنون بیش از 230 میلیون کاربر دارد و توانست چندین سال پیاپی، جوایز متعدد از جمله بهترین آنتی ویروس سال را از آن خود کند. آواست در سال 2016 یکی از رقبای پر قدرت خود یعنی AVG را به قیمت 1.3 میلیارد دلار خریداری کرد. آواست با این کار توانست قدرت فنی و تکنولوژی خود را افزایش دهد به همین ترتیب کاربران این ضد ویروس در سراسر دنیا تراکم بیشتر پیدا کرد و از رقم 230 میلیون به 400 میلیون افزایش یافت.

 

محصولات آواست شامل چه نرم افزارهایی می‌شوند؟

شرکت Avast محصولات متعددی دارد که هر کدام برای وظیفه خاصی طراحی شده است و در کل به 4 دسته تقسیم می‌شوند: Avast Free Antivirus – Avast Pro Antivirus – Avast Internet Security – Avast Premier

نسخه Avast Free Antivirus کاملاً رایگان بوده و با امکانات ویروس یابی، امنیت شبکه خانه و پاک سازی مرورگر قابل استفاده است. نسخه Avast Pro Antivirus علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی‌های نسخه رایگان قابلیت محافظت از صفحات بانکی الکترونیکی، رمزگذاری‌ها و آنتی هایجک دارد. نسخه Avast Internet Security دارای تمامی قابلیت‌های دو نسخه قبل بوده و علاوه بر آن‌ها از امکانات فایروال قدرتمند در برابر اطلاعات ورودی از شبکه‌ اینترنت و آنتی اسپم بهره می‌برد. در نهایت Avast Premier نسخه کاملی از تمام موارد ذکر شده است که تکنولوژی مسیریابی خودکار و قابلیت انهدام بد افزار را در خود جای داده است. آواست توانسته پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌ها از جمله ویندوز، مک، اندروید و آیفون و آیپد را در خود بگنجاند و شامل تعداد کثیری از کاربران دنیای دیجیتال شود. در نهایت آواست یک نرم افزار ضد ویروس کامل برای دنیای دیجیتالی امروز و وابسته به اینترنت است که می‌تواند امنیت دستگاه شما از تهدید در برابر حملات سایبری، ویروس‌ها و بد افزارها تضمین کند. 

استفاده آسوده از اینترنت با آنتی ویروس آواست

 

استفاده از امکانات 100 درصدی ضد ویروس آواست رایگان نیست با این حال کاربران می‌توانند به‌راحتی نسبت به خرید لایسنس قانونی اقدام کنند و بسته کامل این آنتی ویروس را برای مقاصد شخصی یا تجاری استفاده کنند. وب سایت اپل ان آی سی به عنوان یکی از مراجع مطمئن برای خرید آنتی ویروس آواست در کنار نرم افزارهای امنیتی دیگر است که با مراجعه به صفحه خرید آنتی ویروس لایسنس قانونی این نرم افزارهای امنیتی را برای خود تهیه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420