لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.2 آماده عرضه شد

دومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.2 آماده عرضه شد

 شرکت اپل هم‌زمان با عرضه آی او اس 12.1.1 اقدام به عرضه دومین بتای مک او اس موهاوای 10.14.2 برای کاربران عادی و توسعه دهندگان کرده است.

توسعه دهندگانی که حساب اختصاصی اپل را خریداری کرده‌اند می‌توانند به این نسخه از سیستم عامل مک به همراه کیت توسعه دهندگان آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی اپل و وارد کردن اپل آیدی خود در آن به عضویت برنامه تست کنندگان نسخه‌های بتای سیستم عامل‌های اپل در آیند و بتای دوم مک او اس موهاوای 10.14.2 را دریافت کنند و قابلیت‌های ارائه شده در آن را بررسی کنند.

در این نسخه اپل بیشتر روی بهبود رابط کاربری مک او اس موهاوای و همچنین رفع باگ‌های نرم افزاری مختلف تمرکز کرده است و بازدهی کامپیوترهای مک را بر اساس آن بهبود داده است تا استفاده مداوم از این سیستم عامل باعث ایجاد اختلال در دستگاه‌های همراه نشود. علاوه بر این عمده تمرکز اپل برای توسعه این نسخه بهبود رابط کاربری اپلیکیشن فیس تایم و امکان برقراری تماس‌های تصویری در آن بوده است.

بر همین اساس، اپل هیچ قابلیت جدیدی را در مک او اس موهاوای 10.14.2 ارائه نداده است. اپل همچنین زمان عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل را مشخص نکرده است و هنوز معلوم نیست که این سیستم عامل چه زمانی آماده عرضه به صورت عمومی برای کاربران می‌شود.

از آنجایی که این نسخه در مرحله تست‌های بتای قرار دارد، ممکن است از لحاظ کاربری با اختلال‌های زیادی مواجه باشد و تجربه کاربری استفاده از کامپیوترهای مک را با مشکلات زیادی مواجه کند. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل صبر کرده و فعلاً اقدام به نصب نسخه‌های بتا روی آن نکنند، چرا که در غیر این صورت ممکن است عملکرد دستگاه تا حدودی با مشکلات مختلف مواجه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420