لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین مک بوک ایر مبتنی بر Core i7 در راه است

اولین مک بوک ایر مبتنی بر Core i7 در راه است

 شرکت اپل تصمیم دارد برای اولین بار در طول 10 سال گذشته مک بوک ایر را با پردازنده قدرتمندتر آماده عرضه کند. مک بوک ایر های جدید قرار است مجهز به پردازنده کور آی 7 شرکت اینتل شوند که از لحاظ بازدهی قدرت بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه خواهند داشت.

به طور پیش فرض مک بوک ایر با پردازنده‌های Core i5 از سری U شرکت اینتل آماده عرضه می‌شوند این محصولات از لحاظ بازدهی دستگاه‌هایی میان رده با توان پردازشی متوسط به حساب میایند که تنها توان انجام کارهای روزمره و عادی را برای دانشجویان و خبرنگاران دارند.

در این میان، شرکت اپل برای اولین بار تصمیم گرفته تا مک بوک ایر ها را به پردازنده‌های قدرتمندتر مجهز کند. اطلاعات مربوط به این دستگاه‌ها اولین بار در لیست گیک بنچ منتشر شده است که حاکی از یک دستگاه از سری مک بوک ایر با پردازنده Core i7 است.

پردازنده کور آی 7 باعث می‌شود تا مک بوک ایر ها از لحاظ پردازشی توان بیشتری داشته باشند و البته به دلیل توان پردازشی بالاتر مصرف انرژی بیشتری خواهند داشت و بر همین اساس طول عمر متوسط باتری آن‌ها نسبت به مدل‌های مشابه کمتر خواهد شد.

شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا از پردازنده سری Y استفاده کند. بر همین اساس پردازنده جدید مک بوک ایر Core i7-8510Y شرکت اینتل است که از لحاظ پردازشی توان بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه دارد.

گفتنی است که این محصول قرار است با حافظه رم 16 گیگابایت از نوع LPDDR3 با فرکانس 2133 مگاهرتز آماده عرضه به بازار شود.بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنچ مارک‌ها، این محصول قرار است در سال 2018 و به عنوان نسخه‌ای سفارشی از مک بوک ایر 2018 آماده عرضه به بازار شود. البته اپل هنوز زمان عرضه نهایی و عمومی این محصول به بازار جهانی را مشخص نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373