لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه محتوای قابل دانلود فاینال فانتزی 15 کنسل شد

عرضه محتوای قابل دانلود فاینال فانتزی 15 کنسل شد

 شرکت اسکوئر انیکس در اقدامی غیر منتظره به تازگی اعلام کرده که فرایند عرضه محتوای قابل دانلود یا همان DLC های بازی فاینال فانتزی 15 را متوقف کرده است. این مسئله به طور مشخص به مشکلات مربوط به سرور های این شرکت ربط داشته است و فعلا نیز معلوم نیست که این محتوا برای چه زمانی آماده عرضه به کاربران خواهند شد.

علاوه بر مشکلات سرور، جدا شدن یکی از اعضای کلیدی تیم کارگردانی بازی فاینال فانتزی 15 از اسکوئر انکیس نیز یکی از دلایل اصلی توقف عرضه محتوای DLC قابل دانلود این بازی به حساب میاید. Hajime Tabata در روز 31 اکتبر 2018 از تیم توسعه بازی یاد شده جدا میشود و به همین دلیل شرکت اسکوئر انیکس با مشکلات متعددی در زمینه توسعه بخش های اضافی این بازی مواجه شده است.

بر اساس شایعات منتشر شده محتویات قابل دانلود این بازی قرار است با چند ماه تاخیر و مشخصا در ماه مارس سال 2019 آماده عرضه به کاربران شود. از طرف دیگر این رویداد باعث شده تا شرکت اسکوئر انیکس بیش 33 میلیون دلار به دلیل عدم فروش DLC ها ضرر کند.

فاینال فانتزی 15 که با عنوان Final Fantasy XV شناخته میشود، یکی از محبوبترین بازی های سری فاینال فانتزی است که در ماه مارس 2018 آماده عرضه به کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز شد. این بازی در طول کمتر از یک سال گذشته توانسته موفقیت تجاری بسیار زیادی را برای اسکوئر انیکس به همراه داشته باشد.

گفتنی است که بر اساس گزارش های منتشر شده، DLC های این بازی قرار است یک سال پس از عرضه نسخه نهایی و عمومی این بازی آماده عرضه شوند و فعلا خبری از عرضه محتویات قابل دانلود آن تا پیش از شروع فصل تعطیلات پایانی سال 2018 نیست و کاربران و علاقه مندان باید تا مارس 2018 و مشخصا فروردین 1398 صبر کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت