لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2018 تعمیر پذیری بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه دارد

مک بوک ایر 2018 تعمیر پذیری بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه دارد

 بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط وب سایت تحلیلی آی فیکس ایت، مک بوک ایر 2018 که به تازگی توسط شرکت اپل معرفی شده، دارای امکان تعمیر پذیری بهتری نسبت به دستگاه‌های مشابه توسط شده توسط شرکت اپل است.

بر همین اساس، آی فیکس ایت اعلام کرده است که مک بوک ایر 2018 نیاز به طی کردن روند ساده‌تری برای تعویض باتری دارد. این در حالی است که مک بوک‌های دیگر در زمینه تعویض باتری بسیار ضعیف هستند و تعمیرکاران دردسر زیادی برای انجام این فعالیت تعمیراتی دارند.

به طور پیش فرض دشوار بودن تعمیر و تعویض باتری مک بوک‌ها باعث شده تا سایکل شارژ و دشارژ شدن باتری دستگاه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در طول عمر مفید دستگاه تبدیل شود. بسیاری از خریداران دستگاه‌های دسته دوم در زمان خرید یک مک بوک استفاده شده حتماً سیکل شارژ و دشارژ شدن دستگاه خود را بررسی می‌کنند. این در حالی است که اپل در طراحی مک بوک ایر 2018 تلاش کرده تا این محدودیت را برطرف کند و امکان تعویض سریع‌تر باتری را به کاربران و تعمیر کاران ارائه دهد.

علاوه بر باتری، مک بوک ایر 2018 همانند مک بوک پروهای تولید شده از سال 2017 به بعد دارای طراحی کیبورد پروانه‌ای است. با این حال کمپانی سازنده در استفاده از این طراحی کیبورد از لایه سیلیکونی محافظ که تا پیش از این در مک بوک پرو 2018 مشاهده شده بود نیز استفاده کرده است تا احتمال خرابی دکمه‌ها و عدم پاسخگویی آن‌ها در هنگام تایپ را برطرف کند.

این کیبوردها که به کیبوردهای پروانه‌ای نسل سوم معروف هستند به کاربران امکان تایپ سریع موارد مختلف را می‌دهند، در حالی که احتمال خرابی و نقص در آن‌ها به طرز قابل توجهی پایین است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420