لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 12.1.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی آماده عرضه شد

دومین بتای آی او اس 12.1.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی آماده عرضه شد

 شرکت اپل از سه روز گذشته اقدام به عرضه دومین آپدیت نسخه بتای آی او اس 12.1.1 برای کاربران و توسعه دهندگان کرده است.

توسعه دهندگانی که از همین حالا حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش دولوپر سنتر اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید سیستم عامل یاد شده به همراه کیت توسعه دهندگان آن کنند. از طرف دیگر کاربران عادی نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی اپل و وارد کردن اپل آیدی خود در آن عضو برنامه تست کنندگان اپل شده و آی او اس 12.1.1 را برای تست و بررسی‌های اولیه دریافت کنند.

اپل در توسعه آی او اس 12.1.1 برخی از قابلیت‌های پیشین که از نسخه‌های قبلی حذف شده بودند را دوباره به کاربران ارائه داده است. این قابلیت‌ها شامل امکان استفاده دوباره تصاویر لایو در فیس تایم و همچنین استفاده از رابط کاربری جدید فیس تایم است.

در این آپدیت بخش پایینی فیس تایم به طور کامل دستخوش تغییر شده است و از این پس کاربران می‌توانند به مواردی نظیر دوربین و گزینه‌های دیگر دسترسی داشته باشند و از طریق آن نحوه برقراری تماس‌های تصویری خود را به طور کامل مدیریت کنند.

آی او اس 12.1.1 در کنار ارائه رابط کاربری جدید برای فیس تایم تغییرات بسیار زیادی در نحوه کارکرد آیفون XR داده است که طی آن کاربران می‌توانند با هتیک تاچ کارهای بیشتری را نسبت به گذشته انجام دهند. هپتیک تاچ کارکردی مشابه با تاچ سه بعدی در آیفون ارزان قیمت شرکت اپل دارد با این حال کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت بدو نیاز به قطعات سخت افزاری مورد نیاز در زیر نمایشگر به آپشن‌های مشابهی دسترسی داشته باشند.

آخرین تغییر اعمال شده در آی او اس 12.1.1 مربوط به بخش خبری و اپلیکیشن اختصاصی شرکت اپل می‌شود که از این پس با رابط کاربری آیپد پروی جدید سازگار شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373