لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک مینی 2018 امکان ارتقای رم را دارد

مک مینی 2018 امکان ارتقای رم را دارد

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط برخی از متخصصین، شرکت اپل در طراحی و تولید مک مینی 2018 امکان ارتقای حافظه رم را به کاربران حرفه‌ای ارائه داده است.

وب سایت آی فیکس ایت طبق رسم همیشگی خود اقدام به بازگشایی و بررسی مک مینی 2018 کرده است و طی آن از امکان تعمیر پذیری بالا و ارتقای این محصول پرده برداشته است. بر اساس ادعای این وب سایت، باز کردن و کالبد شکافی مک مینی بسیار آسان و سریع است و به همین دلیل تعمیرکاران مختلف به راحتی می‌توانند اقدام به باز کردن دستگاه کنند. در این میان، تنها ابزار مورد نیاز برای باز کردن مک مینی و جدا سازی قطعات آن یک پیچ گوشی است و تعمیرکار نیازی به ابزارهای جانبی متعدد برای عیب یابی و بررسی مک مینی ندارد.

پس از باز کردن مک مینی، اولین چیزی که تعمیرکاران با آن مواجه می‌شوند، فن بزرگی است که وظیفه خنک کنندگی پردازنده و دیگر تجهیزات و قطعات سخت افزاری را بر عهده دارد. علاوه بر این، کاربران به راحتی می‌توانند برد حافظه رم را از ماژول آن باز کرده و قطعه رم را تعویض کنند. این مسئله باعث می‌شود تا علاوه بر امکان پذیری تعمیر حافظه رم خراب شده، کاربران امکان ارتقای دستگاه تا حافظه‌های بالاتر را داشته باشند.

البته رم پیش از اینکه به ماژول مادربرد متصل شده باشد، با یک لایه محافظ فلزی پوشیده شده است که علاوه بر محافظت از قطعه امکان انتقال حرارت در آن را نیز بالا می‌برد تا دستگاه در پردازش‌های سنگین بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

باوجود امکان تعمیر پذیری و تعویض حافظه رم مک مینی، کاربران امکان تعویض قطعه سی پی یو در مک مینی 2018 را ندارند و برای تعویض آن باید به طور کامل مادر برد را تعویض کرد. این مسئله باعث شده تا طراحی سخت افزاری مک مینی 2018 تا حدودی شبیه به آیمک‌ها باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420