لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آنتی ویروس نود 32

معرفی آنتی ویروس نود 32

نود 32 یا همان ناد 32 یکی از پراستفاده‌ترین نرم افزارهای امنیتی در میان کاربران کامپیوترهای شخصی و تجاری است که این روزها در میان ایرانیان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

نود 32 توسط شرکت امنیتی اسلواکیایی ESET توسعه و تولید می‌شود. از مهم‌ترین خصوصیات این بسته نرم افزاری امنیت بالا در کنار سرعت کاربری است. استفاده از نود 32 در کامپیوترهای شخصی باعث کاهش سرعت پردازش کامپیوترها نمی‌شود و کاربران می‌توانند به طور کاملاً راحت و آسان و بدون دغدغه کاهش سرعت پردازش خود، به صورت کاملاً ایمن از دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند.

نود 32 توان مقابله با انواع ویروس‌ها، تروجانها و کرم‌های اینترنتی را دارد و کاربران با نصب این نرم افزار امنیتی می‌توانند به طور کامل از امنیت بسیار بالا بهره‌مند شوند. نود 32 امکان تأمین امنیت سیستم عامل ویندوز، مک او اس، لینوکس، Free BSD، سولاریس و اندروید را دارد در حقیقت یک بسته نرم افزاری امنیتی کامل و بدون محدودیت به حساب میاید. 

محصولات امنیتی نود 32

محصولات نرم افزاری و امنیتی نود 32 در دو نسخه اینترنت سکوریتی و آنتی ویروس عرضه می‌شوند که نسخه اینترنت سکوریتی امکانات امنیتی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی این محصولات بر اساس نوع استفاده شخصی و تجاری می‌توانند به صورت‌های کاملاً متفاوت مورد استفاده قرار گیرند. شعار اصلی نود 32 محافظت کاربران در زندگی دیجیتالی است که البته در این امر نیز عملکرد بسیار موفقی داشته است.

نحوه استفاده از نود 32

استفاده و نصب نود 32 همانند بسیاری از آنتی ویروس‌های امروزی بسیار آسان و راحت است و تنها کافی است با مراجعه به وب سایت رسمی کمپانی ESET اقدام به دریافت نسخه جدید نرم افزار کرده و از آن برای 30 روز به صورت رایگان استفاده کنید. پس از پایان 30 روز شما می‌توانید با مراجعه با خرید لایسنس قانونی نرم افزار از آن به صورت طولانی مدت استفاده کنید.

چگونه لایسنس نود 32 را خریداری کنیم؟

 نحوه خرید لایسنس نود 32 بسیار آسان است و شما می‌توانید آن را از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی اِن آی سی خریداری کنید. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و تمامی مجوزهای قانونی برای فعالیت در زمینه فروش محصولات دیجیتالی را دریافت کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373