لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپرسکی

معرفی آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپرسکی

کسپرسکی یک کمپانی تجاری و لابراتوار امنیتی روسی است که در زمینه تولید محصولات امنیتی برای کامپیوترهای شخصی و تجاری فعالیت می‌کند.

عمده محصولات این کمپانی شامل آنتی ویروس (Kaspersky Anti-Virus) و اینترنت سکوریتی (Kaspersky Internet Security) می‌شوند که برای کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، مک او اس و اندروید آماده عرضه شده‌اند. استفاده از این محصولات بر اساس شیوه کارکرد کاربران با کامپیوترها و محصولات الکترونیکی هوشمند متفاوت است و ممکن است بر اساس شرایط مختلف، کاربران نیاز به استفاده از محصولات متفاوتی از آن‌ها را داشته باشند. 

تفاوت آنتی ویروس با اینترنت سکوریتی کسپرسکی

 بسیاری از کاربران به صورت پیش‌فرض تفاوت بین آنتی ویروس‌ها و اینترنت سکوریتی ها را نمی‌دانند با این حال باید بگوییم که این دو بسته نرم افزاری امنیتی از لحاظ کارایی تفاوت‌های قابل توجهی با یک دیگر دارند. به طور کل، اینترنت سکوریتی ها نرم افزارهای امنیتی قدرتمندتری نسبت به آنتی ویروس‌ها هستند؛ چرا که شرکت‌های امنیتی نظیر کسپرسکی ابزارهایی برای محافظت است کامپیوتر در برابر حمله‌های آنلاین را در این بسته‌های نرم افزاری تعبیه می‌کنند.این ابزارها ممکن است شامل، سیستم‌های آنتی اسپم – آنتی فیشینگ – فایروال یا همان دیوار آتشین – ابزار کنترل والدین – سیستم اسکن در لحظه ایمیل‌ها – سیستم‌های حفاظتی در برابر شبکه‌های وای فای و بی‌سیم و موارد مشابه می‌شود.

این در حالی است که شرکت‌های امنیتی برای توسعه آنتی ویروس‌ها بیشتر روی مقابله با ویروس‌ها و بد افزارها تمرکز می‌کنند در حالی که اینترنت سکوریتی ها علاوه بر مقابله با بد افزارها، ابزارهایی برای افزایش امنیت کاربر در گشت و گذار در اینترنت را نیز شامل می‌شوند.

نحوه خرید و استفاده آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپرسکی

برای خرید و استفاده از آنتی ویروس کسپرسکی، باید پیش از هر چیزی لایسنس آن‌ها را خریداری کرده باشید. به یاد داشته باشید که شما از همین حالا می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی کسپرسکی جدیدترین نسخه قانونی نرم افزار امنیتی مورد نظر خود را دانلود کرده و به مدت 30 روز از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

با این حال برای استفاده مداوم از این سرویس‌ها باید پس از 30 روز لایسنس قانونی آن‌ها را خریداری کرده و سپس این لایسنس را در برنامه نصب شده وارد کنید. 

مزایای خرید لایسنس آنتی ویروس

از مزایای مهم خرید لایسنس آنتی ویروس یا اینترنت سکوریتی کسپرسکی متوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1.امکان دریافت آپدیت‌های امنیتی مداوم و بدون تأخیر
  • 2.تضمین امنیت کامپیوتر از طرف شرکت کسپرسکی
  • 3.عدم کاهش بازدهی نرم افزاری دستگاه‌ها

چگونه لایسنس آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپرسکی را خریداری کنیم

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به بخش فروش محصولات دیجیتالی در وب سایت اِن آی سی به صورت سریع و آسان اقدام به خرید لایسنس آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کسپرسکی کنید. این فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و به صورت کاملاً قانونی اقدام به فروش محصولات نرم افزاری می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373